Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



wtorek, 10 sierpnia 2010

Wieszaki

Któregoś dnia na jednym ze skandynawskich blogów natknęłam się na piękne wieszaki obszyte materiałem. Później jeszcze piękniejsze, bo ozdobione widziałam u Ity na http://www.jagodowyzagajnik.blogspot.com/. I tak postanowiłam kilka zrobić dla siebie.
Oto moje wieszaki.
Miałam resztki lnu , koronki i napisy z jakiś starych serwetek ,

doszyłam tez małe woreczki zapachowe z lawendą



i tak to wszystko wyszło. :)


Mam jeszcze kilka bardzo małych- dziecięcych wieszaczków to w wolnej chwili muszę i je ozdobić dla moich małych dziewczyn. Będą ładną ozdobą w ich pokoju.

Pozdrawiam.



3 komentarze:

  1. Beautiful work, I am very smart.
    Kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne wieszaki, jak ja chcialabym miec maszyne do szycia:) PS.mam identyczny szal tylko rozowy, a Twoj wyglada na bezowy,cudo...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję