Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



środa, 18 sierpnia 2010

Poszewki , kwiatki i pożegnanie na tydzień

Juz zaczynam się pakować przed wypoczynkiem . Narazie powoli wszystko powyciągałam, naszykowałam i jutro będę próbować wszystko wcisnąć w walizki i torby. Cały czas się zastanawiam jak ja to zrobię. Ale jutro będę się martwiła o to.
Dziś w międzyczasie kiedy szykowałam wszystko w przerwach na relaks dokończyłam moje pierwsze zamówienia. Jestem przeszczęsliwa, że komuś się moje prace podobają. Dorzuciłam jeszcze kwiatowe broszki , które zawsze można odpiąć.


A tu krótki kursik robienia kwiatka.
Wycinamy kółeczka- najlepiej je odrysować od kubka, czy słoika zeby były równiutkie (te moje były robione od ręki-wielki błąd bo nierówno). Obszywamy , wywijamy na prawą stronę i wypełniamy watoliną lub innym miękkim wkładem. Zszywamy .


Następnie formujemy płatki - ja używam sznurka-dratwy. A na koniec do środka dodajemy guziczki.

Mozna dodać łańcuszki, koronki-do wyboru, do koloru jak komu się podoba. Ja do szarych dołączyłam sztywny materiał i dodałam łańcuszki. Wszyłam agrafkę i można dopinać i odpinać . A niebieskie doszyłam do koronki bo będą służyć do firanek ...


w pokoju moich dziewczyn.


A zasłonki uszyte zostały z 3 innych kompletów zasłon. Niestety każdy zakupiony komplet okazał się za krótki , więc po połączeniu wyszło tak.


A to dzisiejszy mój zakup- bananowiec. Kupiłam az 3 bo cena była promocyjna- 0,99zł. Lećcie do "biedronki" tam po tyle sprzedają.



No i to na dziś na tyle. Jutro juz niestety nie zdąze nic zrobić , mam cały dzień na pakowanie.
Zyczę wszystkim słonecznych tych ostatnich dni sierpnia. Wszystkiego dobrego tym którzy wyjezdzaja na zaległe wakacje. Tylko się za bardzo nie rozpisujcie , bo będę miała duzo do nadrobienia. :)
I dziękuje za wasze miłe komentarze i za zaglądanie do mnie.
To papa. Do zobaczenia za tydzień.






5 komentarzy:

  1. kochana dziękuję ci za kursik kwiatka!
    Poszeweczki piękne:) Nie mogę już doczekać się realizacji swoich:)
    wpadłaś też na super pomysł połączenia zasłon!Masz niezastąpione pomysły:) Zmykam, bo ciasto już prawie gotowe:)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. WITAM WITAM
    WAKACJE ŚWIETNIE-ZAZDROSZCZE ,POMYSŁ NA ZASŁONY BARDZO DOBRY TAKICH W SKLEPIE NIE KUPISZ
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Siempre es un placer visitarte, tus trabajos son espectaculares, quedan muy bellos.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszki zjawiskowe, baaardzo przypadly mi do gustu.
    Kursik swietny.
    To do zobaczenia za tydzien.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sliczne podusie!!! Wcale sie nie dziwie, ze sie podobaja! Sa przesliczne i z tym kwiatkiem odpinanym! Swietnie pomyslane!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję