Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Morskie opowieści

Dziś będzie morsko. Pokarze Wam jakie dekoracje zrobiłam z kawałków tkanin, sznurka i patyczków plażowych.
Na Początek rozgwiazda-zawieszka- wykonana z materiału z napisem ze sznurka. teraz stateczki,które wykonałam z resztek tkanin, sznurka i patyczków z plaży. Przyznam szczerze , ze zdobycie ich wcale nie jest takie proste- nie na wszystkich plazach mozna je spotkać , choć przecież to typowo morska rzecz. Niektóre miałam jeszcze z zeszłego sezonu.
Doszyłam tez rybki- zawieszki.


I w taki sposób powstała morska kolekcja dekoracji

do łazienki lub pokoju piracko-morskiego.



Pozdrawiam.



4 komentarze:

  1. Hej:)
    Właśnie się przymierzam do zrobienia stateczków:))) Podczas pobytu nad morzem zebrałam kilka ładnych patyczków i... czekam na wolniejszą chwilkę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj.
    rób rób stateczki. są fajną i tanią ozdobą. jak Ci zabraknie patyczków to daj znać podeślę. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Original and beautiful work. Congratulations
    Kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  4. Odlotowy pomysł.No i faktycznie, gdyby żagielki miały równe brzegi, to by nie było to. Krótko mówiąc masz morze pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję