Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



piątek, 13 sierpnia 2010

Podkładki pod szklanki, 13-nasty piątek

W tygodniu wykąbinowałam podkładki pod szklanki. Trochę z nimi walczyłam ale jakoś mi się udało. Jeszce tylko muszę je wy krochmalić żeby były sztywniejsze.
Podkładki prezentują się tak:kubeczki z torebką herbaty.




***
Dziś mamy 13-go i do tego piątek a ja mam dziś ... urodziny. Mam nadzieje, ze będzie to szczęśliwy dzień. Zyczę wszystkim, którzy w dzisiejszy pechowy dzień mają swoje święta wszystkiego naj,naj, naj lepszego.
papapapapa.

9 komentarzy:

  1. Super pomysł z tymi podkładkami w kształcie kubeczków!!!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin - dużo radości, miłości i jeszcze wielu, wielu pomysłów na przyszłość.
    pozdrawiam,
    Beata Wyrwas

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    A podkładki są cudne - takie mi się 100 razy lepiej podobają, niż zwykłe kwadratowe/okrągłe.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj, naj, najlepsiejszego:DDD
    Podkładki urocze,rzeczywiście kształt bardzo oryginalny:))) Ja też z "13", miesiąc wczesniej ;)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z okazji urodzin życzę Ci, abyś nigdy nie przestała marzyc, bo marzenia pozwalają przetrwać te wszystkie najtrudniejsze chwile. Abyś potrafiła dawać radość. Niech Twoje łzy będą tylko łzami radości, a nie smutku. Aby niebo nad Tobą było jaśniejsze i aby otaczali Cie życzliwi ludzie. Niech Twoje życie toczy się tak jak tego pragniesz.
    Dziękuję serdecznie za komentarze.Bardzo podoba mi się twój blog i rzeczy które tworzysz.
    A wzór na ten płaszczyk kupiłam w sklepie Farbenmix
    Nazywa się JADE
    Tu jest strona sklepu:
    http://www.farbenmix.de/shop/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego radosnego, płynącego ze szczerego serca, samej dobroci od ludzi wokół, miłości, cierpliwości i uśmiechu na każdą chwilę:)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszytkiego co najlepsze!
    Podkladeczki sliczne!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.
    Chciałabym Wam wszystkim moje drogie podziękowac serdecznie za życzenia , które od Was dziś otrzymałam. Jest mi bardzo, bardzo miło , ze mnie odwiedzacie. Naprawde bardzo Się cieszę , ze obce mi osoby są tak miłe i serdeczne.

    pozdrawiam , zapraszam i dziekuje- Aneta

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełnienia marzeń, pragnień i pasji!!! Niech nie opuszczają Cię miłość, przyjaźń, szczęście i ... zapał do tworzenia!!! Cieszę się, że zdążyłam przed północą zajrzeć do Ciebie i złożyć życzenia! Podkładki herbaciane są tak fantazyjne i urocze, że aż szkoda je ukrywać pod szklanką! Raz jeszcze wszystkiego najlepszego w Dniu Urodzin Anetko! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful work, fabric choice is perfect. Congratulations
    Kisses and beautiful week

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję