Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



sobota, 30 października 2010

Retro skrzydełka , prezenty i wyróżnienie

Witam.

Dziś duzo zdjęć. Znowu wzięłam się za retro koronkowe rzeczy i stworzyłam skrzydełka zawieszki. Skrzydełka pochodzą z wzorów tildowych. Tylko wykonane z ciemniejszych materiałow. Będą w stylu retro. Z masą dodatków jak rózne koronki, łacuszki, guziki .













Nie mogło zabraknąć jeszcze zawieszek wypełnionych watolina i powstała tez jedna z kieszonką.Taka mini poduszka -zawieszka.














A teraz prezenty. Dostałam piękne rzeczy od cudownych dziewczyn .Pierwsza przesyłka jest od Atenki z www.drewnianaszpulka.blogspot.com . Piekna zawieszka , drewniane szpulki, saszetka lawendowa i materiały.Anetko bardzo dziekuje.



Druga paczuszka przyszła od Basi z www.tupisze.blogspot.com .Sa to piękne zdjęcia z Rzymu, papeteria retro, kalendarzyk , laleczka i przyprawa-szafran. Basieńko ja równiez bardzo, bardzo dziękuje.




Bardzo, bardzo dziękuję.

I dostałam jeszce wyróznienie od www.marta-berceuse.blogspot.com. Bardzo dziękuje Moja Droga. Cieszę się.
Poniewaz większość z Was juz dostała takie wyróznienia ja pragnę je podarować wszystkim Dziewczyną , które odwiedzaja moj blog, piszą komentarze. Niech kazda z Was wklei wyróznienie do siebie na bloga i prześle je dalej.

Dziękuje, pozdrawiam, ściskam mocno i życzę dobrej nocki.














25 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza do skomentowania! Skrzydelka sa inne niz wszytkie, bardzo ciekawe!!! Jest tylko jeden problem...nie wiem, ktore podoba mi sie najbardziej ;) Prezenty dostalas sliczne! A na koniec ucalowania i najlepsze zyczenia dla Twojej Majki z okazji 1 urodzinek!!!!!! Sto lat!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzydełka wyszły slicznie i z klimatem, a prezenty radują pewnie Twoją duszę:)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzydełka solo tzn. bez aniołków wyglądają zabawnie,a ozdobione charakterystycznym dla Ciebie sposobem są oryginalne i śliczne. Fajny m.in. ten dodatek w postaci dyndadełka na łańcuszku. Podoba mi się też ozdobienie zawieszek egzotycznymi przyprawami.
    A widzę, że święto w domu, więc i ja się dołączam do serdecznych życzeń dla Twojej córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach....cudenka cudenka....ja kradne i kradne :)do mojego schowka w kom:)aby cieszyc oczy:) ty;lko dla mnie:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne retro skrzydełka :)
    i podusia takoże

    a prezenty urocze :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne,klimatyczne cudeńka stworzyłaś,wszystko mi się podoba :))
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne skrzydełka i retro i anielskie.
    Prezenciki pierwsza liga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anetko, ja juz wiem teraz, ze to co lubie najbardziej to sa wlasnie te retro koronkowe ozdoby przez Ciebie wykonane. Bedziesz je sprzedawac? Cos bym sobie chetnie z tych cudownosci sobie sprezentowala na swieta:-). Jakby co to daj znac na maila. Nie moge oczu oderwac od zdjec.
    Piekny prezent Ci Atena zrobila:-)
    Sciskam Cie serdecznie, zycze milej niedzieli calej rodzinie.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje dodatki do wnętrz są tak bajeczne,że wszystkie chciałoby się mieć.Te saszetki retro są cudowne,do tego jeszcze kieszonka.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj
    Znowu nacieszylam oczy u Ciebie, skrzydelka sa zjawiskowe.
    Te ich bogate ozdobniki sa przepiekne, calosc idealnie sie prezentuje.
    Basia pieknie Cie obdarowala, i gratuluje wyroznienia.
    Pozdrawiam i milego dnia zycze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te skrzydełka są tak śliczne, że unoszą mnie z zachwytu wysoko do góry.
    Saszetki również piękne i wyjątkowe...zazdroszczę Ci talentu
    Gratuluję wyróżnienia - Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. MaJu.....zrobiłam ci prezent....zapraszam do mojego Starego Albumu:)kartka jest dla Ciebie:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności :)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziekuje za odwiedzinki , komentarze, za zyczenia dla Maji, za gratulacje i kartkę. Wielkie buziaki dla Was wszystkich .
    pozdawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne te zawieszki i skrzydełka:)Koronka i zdjęcia tych dziewczynek pasują do siebie idealnie:)
    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz:)
    Materiały kupiłam w tym sklepie:
    http://www.stickandstyle.de/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wszystko!!!!! Prezenty boskie. Ja też takie chcę ehhhh :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Ja tu pierwszy raz. Donieśli na Ciebie, że cuda tworzysz. ;-)
    A teraz ja idę donosić. :-)))
    Przepiękne, pełne serca i romantyzmu prace. Dodaję Cię do ulubionych, nie mam wyboru. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale dałaś czadu !!! skrzydełka sa BOSKIE !!!
    A pomysł ich ozdobienia rewelacyjny - chylę czoła bo sa cudowne :)
    Piekne prezenty dostałaś :)
    buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie dałam ogłoszenie na moim blogu, że szukam skrzydełek. Dziewczyny dały mi namiary na Twój blog. Ale to co zobaczyłam całkowicie mnie zaskoczyło i oczarowało :) Cuda tworzysz i bardzo byłaby szczęśliwa posiadać takie anielskie skrzydełka. Tylko czy są one do zdobycia ?
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak rozdziawiłam usta OOOO tak... Dzisiaj pierwszy raz goszczę u Ciebie. Przeczytała wszystkie wpisy. Robisz cudowne rzeczy! O tak robię OOO boszszsz, bo jeszcze mi tak zostanie... A ja nie mogę dodać Twojego bloga do ulubionych. Dzisiaj bloger grymasi ;-( Jutro to nadrobię... aż chora z zazdrości, że ja tak nie potrafię szyć jak Ty... (w ogóle nie potrafię...).

    OdpowiedzUsuń
  22. MaJu mój e-mail to mamamani@o2.pl.Pisałam do Ciebie, ale może list przepadł w otchłani spamowej.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo,bardzo dziekuje , mocno Was ściskam za te wszystkie miłe komentarze . Witam również w swoich skromnych progach nowe osoby. Jest mi bardzo, bardzo miło. Wielkie buziaki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję