Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



czwartek, 4 listopada 2010

Kolejne zawieszki i jedno serduszko

Witam.


Przez ostatnie kilka dni pogoda u mnie okropna i jakaś taka depresyjna , ze niestety ale nie mogłam zabrać się ani za szycie ani za cokolwiek innego. Dom nie ogarnięty-tylko z wierzchu , moje szycie stoi , a mnie się nic nie chciało. Muszę chyba kupic coś na chęć zycia albo po prostu wsiąść się w garść i do roboty. Ale dziś opiłam się kawami i wzięłam się do roboty. I z tej mojej depresji powstało oto to:kolejna zawieszka ale tym razem z motywem decu na tkaninie.
Jestem taka zakręcona , ze wbiłam dwa takie same zdjęcia i najlepsze jest to ze nie wiem jak je usunąć , ale nic nie będę kombinować.

Zawieszka wypełniona jest watolina troszkę wygląda jak mini maciupka poduszka . Ozdobiłam ją tekturką falista,a napisem,



dodałam łańcuszki z medalikami i zawieszką ze starym zdjęciem.


Całość z masą różnych koronek i kwiatkami.






I jest jeszcze jedna zawieszka . Tym razem troszkę mniejsza ale tez z motywem róz










A na koniec powstało serduszko-zawieszka juz z motywem dziewczynki -wydruk na tkaninie. I tradycyjnie koronki, koronki.


Jedno z mioch ulubionych zdjęć.







Ostatnio bardzo mnie wciagneły retro zdjęcia , troszkę juz wydrukowałam , inne czekają na wydruk ale na tkaninie.
I co za tym idzie pomysłów masa na ich wykorzystanie.

Teraz zaczynam sezon na ozdoby świąteczne , mam nadzieje ze przez weekend uda mi się wiele stworzyć. I chyba skupie się na ozdobach w stylu retro jak moje zawieszki czy serduszko. Jak myślicie czy to dobry pomysł?

Pozdrawiam. Mocno ściskam i witam w swoich skromnych progach nowe osoby które mnie odwiedzają. Dziękuje. pa













19 komentarzy:

  1. a pewnie, że dobry pomysł! jestem ciekawa, co Ci wyjdzie i z niecierpliwością czekam na fotki ;)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne ,jestem zauroczona.czy mozna sprobowac troche ci nasladowac bo strasznie mi sie podobaja te zawieszki .cudowne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkojest cudowne, nie wiem skad bierzesz te wszystkie materialy i koronki, ale sa piekne! A ta niby depresja to typowe o tej porze, minie, nie martw sie Anetko.
    sciskam Cie cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czekam z niecierpliwością na te Świateczne rzeczy. Te co dziś pokazałaś, są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł super. działaj i za mnie kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są Twoje zawieszki:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduszko jest niesamowite, aż zaniemówiłam, zawieszka równie urodziwa. Wiesz co mi się u ciebie najbardziej podoba - jest to ogromna dbałość o szczegóły ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze pytasz ? Ja po prostu oczu nie mogę oderwać.Wszystko piękne i tak romantyczne jak lubię.
    Szyj kochana szyj...A na depresję dobra czekolada lub lody :)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te zawieszki - a to retro serduszko jak marzenie - przepiekny motyw dziewczynki
    Już widzę co się będzie działo o Ciebie w weekend - maszyna sama bedzie szyła ;)
    A depresja - chyba wiele z nas ostatnio dopada - aura nie sprzyja, czy nie wiem co... nie mam na nią pomysłu - wiec staram się mobilizowac do pracy
    Ściskam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. MaJu - Nawet nie pytaj tylko działaj jak najwięcej:)))) Piękne, romantyczne rzeczy tforzysz i już!!!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. MaJu po prostu prześliczne!'podziwiam jak zawsze zauroczona
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry pomysł! Może jakieś zdjęcie wpadnie Ci w oko w moim Albumie :)
    Cuda tworzysz a te różane zawieszki to arcydzieła.
    Zazdroszczę/pozytywnie/ tak zdolnych łapek.
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  13. Anetko wszystkim jestem oczarowana, bajecznie tworzysz, co juz niejednokrotnie pisalam.
    Ten francuski styl Twoich prac jest niesamowity i niezwykle klimatyczny.
    Pozdrawiam cieplutko,buzka.

    OdpowiedzUsuń
  14. MaJu, cudowne zawieszki, one są takie wyjątkowe...widać, że wkładasz w nie całe swoje serce - Życzę udanego i obfitego w "twory" weekendu - BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne te zawieszki - serduszko jest baardzo retro
    a zawieszka zadziwia szczegółami :)
    szyj dalej i nie pytaj, bo cuda tworzysz :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Znowu nie mogę się napatrzeć, podoba mi się wszystko; rozwiązanie z łańcuszkami, zawieszka ze zdjęciem na zawieszce różanej jak i motyw róży i nutki, itd.,itd., możnaby długo...

    OdpowiedzUsuń
  17. Anetko, depresja minie zanim się obejrzysz, a Twoje prace nadal będą mnie przyprawiać o palpitacje serca:-) Są piękne i niepowtarzalne!!!! Są po prostu Twoje!!!
    Czekam z niecierpliwością na dalsze Twoje prace (zwłaszcza te świąteczne) Pozdrawiam słonecznie i cieplutko - Beata Wyrwas

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana piękne rzeczy robisz :) zglosze sie do ciebie po prezenty na mikolajki, specjalne zamowienia od rodzinki przyjmujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. MaJu...słów mi brak. Coraz piękniejsze zawieszki pokazujesz. Te koroneczki, różyczki, guziczki ... jak nie lubię zdrobnień, tak się cisną na usta gdy patrzę na te małe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję