Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



wtorek, 9 września 2014

Do sesji zdjęciowych i na różne świętowanie

Halo, halo dziś zasypuję zdjęciami. Będzie o sesjach zdjęciowych i uroczystościach. Mam nadzieje , że wytrwacie do końca;) 
Do sesji zdjęciowych dzieciaczków jak wiadomo potrzeba wielu gadżetów. Ciuszki i dekoracje tekstylne w najróżniejszych klimatach i kolorystyce są na porządku dziennym. A oto moje kolejne małe dzieła dla fotografów. 

Sukienki oraz baner w klimacie retro.




 Fartuszek czy sukienka ? i to i to. Dla rocznej dziewczynki jako sukienka (wiązana z tylu ) , dla 5 -latki jako fartuszek. Strój uniwersalny od roku do 5-6 lat.


 Do każdego zestawu opaska .




 Zestawy urodzinowe -banery Happy ... oraz czapeczki w wersji dla chłopca i dziewczynki.





Zamówienie specjalne na roczek Laury.  Spódniczka z falbankami, body zostało ozdobione w kolorystyce pasującej do całości. Do tego korona urodzinowa.



Baner  do pokoiku Laury 


I zaproszenia na jej urodziny . 

 Dekoracyjne banery z imionami dzieci oraz sercowa girlanda- zarówno do sesji zdjęciowych jak i ozdoby pokoików.



Chrzciny - kolejne ważne święto - tu baner przygotowany dla Mai. 


oraz opaska do jej stroju na chrzest.


 Slub - uroczystość w której miałam ostatnio zaszczyt uczestniczyć. Było mi również bardzo miło , że specjalnie dla Pary Młodej mogłam stworzyć poduszkę na obrączki :


oraz baner "Młoda Para".


 Od siebie zrobiłam kartkę w ozdobnym pudełku, 


 a dla siebie torebkę -kopertówkę ;)

Na zakończenie moja mała modelka w klimacie retro - sukienka z opaską, baner oraz królik -wykonanie oczywiście MaJu hand made ;) 


Pozdrawiam.

18 komentarzy:

  1. Śliczności! Pięknie u Ciebie!! Moje serce skradła niebiesko - szara z gwiazdeczkami! Jest cudna! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, te sukienki są na sprzedaz? pytam z ciekawosci, nie mam niestety dla kogo kupić, ale powiem Ci szczerze: jestem zachwycona!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ różności i wspaniałości!!! tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko, ale to naprawdę wszystko jest urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, kobietko, takie cuda robisz, że oczu nie mogę oderwać. Zajawkę Twojego talentu miałam przyjemność juz podziwiać na żywca. W poprzednim poście pozazdrościłam Ci cudownego tarasu. Mój w tym roku niestety nie zachwycał ale może powoli wezmę się za niego. Te donice to robiliście sami???Są rewelacyjne. Jakbym w tym stylu odgapiła to straszne przestępstwo bym popełniła???
    Mam nadzieję, że będziesz pokazywała się jednak częściej bo to co robisz jest niesamowite.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje prace, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam teraz fioła na takie maluteńkie sukieneczki i wszelkie gadżeciki dla dziewczynek, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anetko same cuda pokazujesz:)))))))))) a córcia wygląda obłędnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńka wychodzą spod twoich rąk....masz wspaniałą fantazję.....muszę przyznać ,że Twoje prace są fantastycznie oryginalne, niepwtarzalne....

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo cudowności. Poduszka przyciągnęła mój wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy szyjesz! Podziwiam i nie mogę oderwać oczu :-) Zapraszam także do mnie http://www.blog.pollyanna.pl/ lub http://www.pollyanna.pl/
    Pozdrawiam
    Pollyanna

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko jakie cuda! wow :) wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspaniałości i do tego ta kolorystyka. Po prostu cudne

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne są te ubranka, ale zestawy urodzinowe są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne wszystko. Już nie będę komentowała poprzednich postów, bo nie będę się powtarzała :) Ale bieżące na pewno skomentuję!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję