Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



sobota, 5 lipca 2014

Czas na relaks

 

Pojawiam się i znikam ;) W natłoku pracy i obowiązków nie ma czasu na małe przyjemności blogowe. Nie ma kiedy pisać, nie ma kiedy zaglądać do Was , nie ma kiedy komentować. Zauważyłam że u większości częstotliwość dodawania postów z miesiąca na miesiąc maleje . Czy to wina braku czasu czy może facebooka? Kiedyś zaglądałam na blogi kilka razy dziennie, czekało się z niecierpliwością kiedy koleżanki dodadzą coś nowego . A teraz ? Większość z nas znika. A szkoda ...Takie życie.


 Mój nowy taras. tzn taras stary jak dom ;) lecz jego tegoroczna letnia odsłona w nowym stylu. To , że mam fioła na punkcie Włoch i wszytskiego co włoskie postanowiłam sobie urządzić taras w takim klimacie. Taka "moja mała Toskania" ...Nowe poduchy, nowe donice, lawenda z własnego ogrodu ...


 i zachód słonka . Takie widoki mam prawie codziennie.



 W następnym sezonie doniczki obsadzę lawendą . Teraz królują  blado-różowe i białe pelargonie. 





 A kiedy relaks to z dobra książką (oczywiście w klimacie włoskim ) oraz czasopismem "Piękno i pasje" jakie niedawno odkryłam. Gazetka jak najbardziej sielska i anielska w moim stylu. Polecam serdecznie.


 Skoro mnie nie było tyle czasu to co porabiałam ? No oczywiście oprócz tysiąca rzeczy jakie się na co dzień wykonuje -szyłam. Prze tyle miesięcy przerwy wyszło spod igły mnóstwo różnych rzeczy .
Na początek poduszki -walizki - bo przecież sezon wakacyjny w pełni.




 Pozostając w klimacie poduszek - nowości czyli poduszki z haftem maszynowym. Nowy nabytek , który juz kilka miesięcy testuję. 



 i nie może zabraknąć francuskich i włoskich napisów- niebawem nowości w klimacie typowo włoskim.

 

                                                Pozdrawiam i macham ciepło. Udanego weekendu

44 komentarze:

  1. Ojej! Przypadkiem znalazłam Twojego bloga i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to te cudowne poduszki z haftem maszynowym. Są bardzo romantyczne i jestem pewna, że nadadzą uroku każdemu mieszkanku. Wracam do oglądania Twoich wcześniejszych postów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, zachody słońca muszą być czymś magicznym. Ja muszę poczekać na własny jeszcze kilka lat, ale ten włoski klimat mi też bardzo pasuje. Słoneczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te poduchy , jak zwykle wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie.Romantycznie...Cóż więcej trzeba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ¡Qué bonitos trabajos! Me han gustado muchísimo. Los cojines en forma de maleta son una preciosidad y los otros también son muy originales. Muy bonita también la terraza con vistas al oeste.
    Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepieknie!!! Taras jak z moich marzen :-) i ten widok.. ach! :-D

    a poduchy - PRZESLICZNE!!!!! :-)

    Pozdrawiam cieplutko :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie na tarasie siedziałabym całymi wieczorami:))
    Dla kogoś kto mieszka prawie w bloku- i to na piętrze, a ogród dzieli z sąsiadami( wprawdzie fajnymi)- jest to marzenie tak odległe jak Toskania...

    OdpowiedzUsuń
  8. Taras wspaniały :) romantyczny :) byłam zachwycona stylem marine, ale ten jest chyba bardziej w moim guście :) bajeczny !!!
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszki w kształcie walizek są rewelacyjne:)
    Miło jest oglądać piękne widoki z tarasu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anetko jak fajnie że mimo braku czasu coś napisałaś!!! Całkowita racja z tym brakiem czasu. Pięknie u Ciebie. Twoje siedzisko podziwiałam rok temu i podziwiam teraz! Śliczne te Twoje poduchy! Buziaki gorące!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pachnie mi aż tutaj lawendą..cudowne zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też ubolewam, że wiele kreatywnych i fajnych blogerek znika :( Ale fajnie, że Ty napisałaś. Piękny taras, dosyć niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, pięknie u Ciebie. Proszę o więcej wpisów:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. zacznę od tego, że taras masz wspaniały. jestem oczarowana i znów gdzieś tam smutek, że w bloku nie dane takie rzeczy. Ale choć u innych nacieszę oczy:)) Poduchy wspaniałe, ten haft wyszedł mega zawodowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie poduchy prześliczne!!!!
    Zazdrość to zła cecha ale ja szczerze zazdroszczę Ci tego tarasu!!!!!!!!!!!! Bajka!!!!!!!!!!!!! Ach, kiedy u mnie będzie tak pięknie????

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem co najpierw komentować Twoje cudowne poduszki absolutnie fantastyczny projekt z tymi walizkami, czy wspaniałe zdjecia i lawendę. Zazdroszcze Ci takiego tarasu s kanapą,poduszkami, eterycznej firanki za której spoglądasz na zachody słońca,no i lawenda ,której ilość oszałamia! Och jak Ci zazdroszczę... Marzę o takim domku ,malym z ogrodem eh...a Facebooka nie lubię i na szczęście chyba jestem na niego za stara he he zaglądam tam tylko wtedy kiedy absolutnie muszę,czyli 1-2 na miesiąc. Zdecydowanie wolę nasze kameralno-blogowe środowisko. Pozdrawiam Cię serdecznie z..hm blokowego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zjadlo mi caly komentarz bu a tyle sie napisalam. Moze to dlatego,ze z komorki? Jutro napisze jeszcze raz..

    OdpowiedzUsuń
  18. nooooo taras marzenie - szczególnie moje :-) mieszkającej w bloku :-) jest cudny :-) !!! i fantastyczne poduchy walizki

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki śliczny tarasik *.*

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Stworzyłaś wspaniałe miejsce na wypoczynek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bajecznie i bajkowo. Cudny masz taras :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie! Piękny taras! Poduszki rewelacyjne:) Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie u Ciebie, zachwyciły mnie pelargonie w białych skryznkach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. poduszki sa obłędne:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Stworzyłaś niezmiernie klimatyczne miejsce. Na fejsika zaglądam jak muszę lub czegoś szukam. Zdecydowanie wolę blogi, ale to fakt upływający czas pędzi jak pociąg ...i ciągle go brakuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Co tu dużo mówić,po prostu pięknie

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie nie ma co się rozpisywać, jest.....cudniście :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie, świat blogowy jakby się kurczył, a może to moje odbieranie tego miejsca się zmienia.....Piękne prace kochana, a maszyny hafciarki to Ci zazdroszczę , ale i czekam na cuda jakie na niej wyczarujesz....

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak pięknie!! Bajka po prostu! Wszystko tak swietnie pasuje!! Te skrzynie na kwiaty sa piękne! Zamawiałąś gdzieś czy kupowałaś gotowe?

    OdpowiedzUsuń
  30. I like your great ideas! Wonderful! Greetings from Bavaria, Ina

    OdpowiedzUsuń
  31. O matko, jakie klimaty! Nic tylko leniuchować:):) Chociaż Tobie jak widzę, nie grozi:) Poduchy wielkiej urody!
    Pozdrawiam Cię.Jeszcze jestem w blogowym świecie!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudo! Serio! Dzięki za inspiracje, z pewnością wykorzystam je w moim nowym mieszkanku na Ostródzkiej! Baja, już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym mieć taki swój piekny azyl :)
    zawieszki na butelki

    OdpowiedzUsuń
  34. Anetko, u Ciebie jak zawsze pięknie! A ja zawsze jestem pełna podziwu jak Ty to wszystko dajesz radę zrobić przy tylu obowiązkach! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pani Taras jest po prostu boski!! Motywuje mnie do działania aby mój tarasik też zamienić w taki Azyl!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj! Co za cuda zobaczyłam! Poduchy walizki oczarowały mnie że brak mi słów! Tarasik bardzo urokliwy, miło u Ciebie bardzo, pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak tu pięknie i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wow :) uroczo, ja też uwielbiam włoski klimat :) lawenda, kamień ... przytulne miejsce do odpoczynku, dla mnie bomba :))

    OdpowiedzUsuń
  39. OH OH :) Cudeńka zapraszam na mojego bloga http://roszpunkasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepięknie, dziewczęco i....LAWENDOWO!!<3 cóż to za odmiana lawendy?

    OdpowiedzUsuń
  41. Przejrzałam Twój blog , no i cóż ...???? zastanawiam się co napisać... mmmyyy???? Zdolniacha z Ciebie jak się patrzy :)) podoba mi się wszystko :) ale poduchy !!! rewelacyjny pomysł :)) .. Zyczę dalszych pomysłów i nie omieszkam co jakiś czas lukać na to co wytworzysz swoimi sprytnymi rączkami :))) Beata

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach,mieć na codzień widok zachodzącego słońca wśród zapachu lawendy- bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piekny taras, piekne poduszki, skrzynki, kwiaty... wszystko bardzo do siebie pasuje :) Bajka...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję