Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



niedziela, 23 listopada 2014

Czerwone czy szare? kwestia gustu

I zaczęło się odliczanie -już niebawem mamy święta . Jaką  kolorystykę  wybieracie ? Stawiacie na klasyczną czerwień czy może nowoczesne szarości ? Aby każdy miał wybór postanowiłam w tym roku zrobić dekoracje w tych 2 kolorach. 
Poniżej pierwsza partia . Za kilka dni następna porcja zdjęć.


Domki i serca -sprawa obowiązkowa jak co roku . Nowością są u mnie bombki

 

 oraz banery z napisami np. "Wesołych świąt" 


 Poszeweczki z motywem świątecznym dodatkowo ozdobione haftem.


Nie zapomniałam tez o najmłodszych kruszynkach , które u fotografów będą pozowały na świątecznych sesjach .One też mimo,że kruszynki muszą elegancko wyglądać.




 

 Skarpetki w fazie projektu. Czekam na tasiemki -efekt końcowy w nast. poście. 

 

 Zainteresowanych zapraszam na priv. 
I do zobaczenia niebawem. 


29 komentarzy:

  1. Przepiękne rzeczy i te szare i te czerwone!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku za czerwienią szaleję :)) ale śliczności Twoje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zestawy bardzo piękne i klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zestawy bardzo piękne i klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta to piękny czas a u Ciebie dzięki Twoim serduszkom, poduszkom, domkom...będą jeszcze piękniejsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Очень красиво! Замечательные украшения!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne. Mojemu sercu bliska czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie czerwony to kolor świąt, tak przynajmniej do dziś myślałam bo ta srebrna szarość jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. E porque não vermelho e cinza,arrasou amiga,parabéns.Boa semana.Beijo.Valéria.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne! Zapachniało u Ciebie świętami :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś niesamowita po prostu, wszystko jest DOSKONAŁE!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko cudowne. Urzeka i szarość i czerwień. Nie można się zdecydować..... Chociaż mi święta pasują do czerwieni i zieleni więc chyba nieśmiało skłaniam się ku czerwieni. A może nie ..... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne! Takich serduszek i gwiazdek poszukiwałam. Czy można je od Ciebie kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję dziewczyny .
      Larte -zapraszma na meila.

      Usuń
  14. Same cudowności, pięknie potworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem - jesteś MEGA zdolna! Z pewnością się do Ciebie odezwę w najbliższym czasie bo te drobiazgi są po prostu cudne! Zakochałam się :)
    W międzyczasie zapraszam do mnie: http://myhouseofhappiness.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda! Kocham takie serduszka! I szare piękne i czerwone zawsze pasujące do tych najpiękniejszych świąt! Piękne rzeczy tu znalazłam! Podziwiam! Pozdrowionka Dora

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tu świątecznie i przepięknie! Szary strój dla małej damy jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne dekoracje a domki mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko jest urocze, ale najbardziej urzekła mnie opaska dla dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tu po raz pierwszy i coś mi się wydaje,ze nie po raz ostatni ;)
    Przepiękne szyjątka!!!Jestem zachwycona wszystkim!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te ozdoby. Fajna musiałaby być choinka ubrana w tego typu bombki. Może kiedyś będę mieć coś takiego jak kupię mieszkanie. Niestety, nowe mieszkania to nie jest łatwa decyzja i po przeglądnięciu wielu ogłoszeń i stron nadal nie wiem co wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne wszystko razem i każde z osobna. Cuda!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję