Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



niedziela, 12 grudnia 2010

Misz-masz

Witam.
Nie było mnie kilka dni a na waszych blogach kwitną piękne dekoracje świąteczne . U mnie mały kryzys. Miałam straszne boleści zębowe , które trwają jeszcze do dziś więc i mało udało mi się stworzyć przez te kilka dni. Skupiona byłam głównie na bólu dziurki po ząbku:(
***
Skończyłam pewien projekt zawieszkowy dla pewniej blogowej koleżanki -ale zdjęcia pokarze w nast. poście.
Do ozdób świątecznych doszła tylko choinka retro . Ale udalo mi sie wczoraj zrobic tez kilka dekoracji świątecznych u siebie w domu, które pokaze w nast. poscie. Uszyłam tez anielskie serduszko do powieszenia
i skarpetki -zawieszki "home sweet home" ze skrzydełkiem i serduszkiem.


I woreczki wypełnione suszem o zapachu wanilii lub lawendy.*****
Dostałam również piękne prezenty. Oj cieszę się jak dziecko z nich.
Od Magdy z LaProvence -piękne ozdoby z masy solnej. Ale jak ona je ślicznie ozdobiła. Serduszka z Różami i rewelacyjny łoś-super ktoś. Madziu bardzo dziękuje i mocno ściskam.



A drugim prezentem jest moja wygrana w Candy u Kerry-Marty. Jest to para ślicznych i duzych króliczków. One są rewelacyjne.


Oprócz królikowej pary Marta podarowała mi również kartki na Święta , które sama zrobiła. Sa boskie. Martuś jeszcze raz bardzo dziękuje i mocno ściskam.

*****
Wszystkim bardzo dziękuje za odwiedziny, komentarze i meile.
Bardzo mocno wszystkich ściskam i całuje.
PaPa







17 komentarzy:

  1. Wszystko kochana jest piękne:)
    A z ząbkami do dentysty (ja raz w miesiącu poświęcam owe 110 zł).

    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne rzeczy porobilas, bardzo podoba mi sie choineczka. Prezenty otrzymalas sliczne i jak najbardziej swiateczne :) Woreczki w groszki - super material, pozdrawiam i zycze duzo zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak czułam,że chyba jakaś choroba....Ale dobrze,że jesteś.Piękne ozdoby jak zawsze a prezenty tylko pozazdrościć.buzki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ci współczuje tego bólu ząbkowego. Teraz juz będzie coraz lepiej.
    Ozdoby od Magdy wygladają jakby z materiału a nie masy solnej, śliczne są. A ty kochana jak zwykle robisz takie cudowności, że wzdycham ...
    Cieszę się Anetko ze ci się wszystko podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma nic gorszego niż ból zęba - współczuję.
    Ale śliczności nam pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swiateczne pieknosci stworzylas.
    Serce bardzo mi sie podoba jest przesliczne.
    Gratuluje prezencikow wszystkie sa idealne, jak milo jest dostac chocby drobiazg, a Ty dostalas tyle slicznosci.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne sliczne prace :)

    Zapraszam do http://thebunnyattic.blogspot.com/ do Znalezisk w stylu English Country, Vintage and Shabby Chic :)

    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się bardzo Anetko i życzę Tobie cudownych Świąt. Ściskam Magda :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Son unos trabajos encantadores, las bolsas negras y blanca me han encantado. Mis felicitaciones
    besos y feliz semana

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne rzeczy do ciebie przywędrowały:-)
    A Twoje ozdoby świąteczne są bardzo stylowe, takie niepowtarzalne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. super ozdoby uszylas znowu Anetko, ale tez dostalas piekne prezenty: piekne zawieszki, sama bym takie chciala od Magdy, zreszta kroliki od Marty rowniez by u mnie "pasowaly";-). Maja sympatycznie usmiechniete mordki.
    sciskam Cie Anetko, mam nadzieje, ze o bolu zeba juz zapomnialas
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale sie ciesze, ze juz wrocilas do nas!!!
    Twoje prace sa jak zawsze boskie, dopracowane i wyjatkowe!!!

    Prezenty dostalas sliczne! Super ten los od Magdy i te serca!!
    I kroliczki od Marty, szczesciara!!!!

    Sciskam mocno i czekam na wiecej!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejne piękne prace. nie ma co sie rozpisywac , cudne i tyle
    a prezenty tez fajowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi przykro z powodu Twoich przypadłości zębowych - domyślam się jak się czujesz, sama dopiero co skończyłam moje cotygodniowe wyprawy do stomatologa :>
    Mimo wszystko, ZNOWU cuda pokazujesz:)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne prezentowe króliki a ta Twoja choinka- Cu dO W N A.
    Buziole w noch

    OdpowiedzUsuń
  16. Woreczki w kropeczki są cudne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję