Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



poniedziałek, 6 grudnia 2010

Losowanie mojego Candy

Witajcie.
Chciałabym bardzo podziękować wszystkim Pania , które wzięły udział w moim pierwszym Candy. Jest mi bardzo miło ,ze wzięło udział az tyle osób , bo ponad 100. Losowanie odbyło się pod moim okiem a szczęśliwców losowała Maja. Było ciężko , ale dziewczyna dała rade.

A oto zwycięzcy


Zawiezszka "bonjour " pojedzie do ABily, druga kwiatowa do Malowanego Imbryczka, a skrzydlata skarpetka powędruje do KASIEKW.
Dziewczyny bardzo proszę o meila na majuhandmade@gmail.com z adresami. Gratuluje.
Wszystkim serdecznie dziękuje za udział w zabawie .
Zapraszam do następnego Candy jak liczba obserwatorów na moim blogu przekroczy 100.
Pozdrawiam



25 komentarzy:

  1. gratulacje dla dziewczyn i dzięki za zabawę :)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! To piękne prezenty na Mikołaja :)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Malowany Imbryczek ma dopiero farta. Ehhhhh ja też tak bym chciała,ale znowu nie udało się :( Poczekam na swoje szczęście. Może kiedyś..... Serdecznie gratuluje dziewczyny choć z nutką żalu,ale gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacja, gratulacja huhuha

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje dziewczynom, a Tobie Anetko dziekuje za zabawe.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom ... a ja dziś też miałam szczęście lalalalala :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajajajaj... i znowu mi się nie udało ;-( Gratuluję wylosowanym blogerkom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wylosowanym szczęściarom i dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech... takie piekności przeszły koło nosa ;)))
    Cóż, pozostaje czekać, wkrótce znów przystępuje do ataku ... ataku na łowienie Twoich cudeniek:)))
    A zwyciężczyniom gratuluję - FARCIARY!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niemożliwe, gdybyście słyszały mój okrzyk.Mój mąż przybiegl przestraszony bo niewiedział co się stało.Nie moge uwierzyć,że padło na mnie!!!!:)Anetko piszę maila:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje Kobitki!!! Szkoda, ze sie nie udalo...ale juz pisze sie na nastepne candy u Ciebie Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla zwyciezczyn, ja pewnie nie bylam grzeczna tego roku, bo mnie cos Mikolaj omija ;) Chociaz moze i dobrze, bo jeszcze rozge by przyniosl, a to dopiero bylby pech ;) Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszcze szczesciarom, a Ciebie sciskam i caluje, dziekuje za zabawe Anetko!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) sliczne candy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. eeeeeeeeeeeeee no nie mam farta no.i nawet maja nie pomogla majowej babci.no coz ale okrznymi drogami i tak jestem w posiadaniu tych pieknych rzeczy .wiec selaaa viiii

    OdpowiedzUsuń
  17. ogromne gratulacje dla zwyciężczyń :)
    Maju dziękuję bardzo za zabawę:**
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęściarom gratuluję !!!
    Szkoda, że nie ja wygrałam ale może innym razem się poszczęści ;-)
    Dziękuję za wspólną zabawę !
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. GRATULUJĘ ZWYCIĘŻCZYNIOM !!!
    Dziękuję za miłą zabawę.
    Pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje, oj szkoda, że mi się nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulerer til vinnerne, ikke visste du var til å tegne, ikke å ha scoret rasende, fordi arbeidet er guddommelig, Vel neste gang vil bli.
    Kyss og vakre uke

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie udało mi się tym razem...no trudno :( Nos na kwintę, ale tylko na chwilkę, bo to przecież zabawa. Gratulacje dla dziewczyn, którym tym razem sprzyjał los.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje:)Szczęściary z was:)
    A domek Anetko jak najbardziej do zjedzenia.Jest zrobiony z piernika,lukru i dekoracji.
    Córeczka już się za niego wzięła:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie jest tu u Ciebie!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję