Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



wtorek, 14 grudnia 2010

Dekoracje świąteczne cz. 3 i zawieszki-JUTRO OGŁASZAM CANDY.

Witam.
Powoli zbliżamy się do świat i
tym razem pokażę dekoracje świąteczne , które w tym tygodniu przygotowałam dla siebie a w zasadzie dla swojego domu.
Puszki po mleku posłużyły jako wazoniki . Pomalowane i ozdobione serwetkami, do tego rafia, cynamon.
A w środku gałązki modrzewiu z szyszkami i świerki.

Kominek został ozdobiony gałązkami świerku , cynamonem, plasterkami suszonych jabłek i pomarańczy itp. (nie widać tego na zdjęciu :(


Kobiałka po truskawkach się przydała. Pomalowana na biało z gałązkami i szyszkami.


A tu dekoracja właśnie z kominka, której nie widać dwa zdjęcia wyżej :)







******
Teraz obiecane zawieszki, które zrobiłam na zamówienie.
Morska zawieszka ze zdjęciem właściciela pokoju i jego imieniem.



W dziewczęcym stylu dla Lenki .


Oraz zawieszka do sypialni dla mamy i taty .


I do łazienki.


Mam nadzieję, ze zawieszki spodobają się dzieciom i ich rodzicom.
***
Dziekuje za odwiedziny i komentarze.
Przypomne jeszcze ,ze juz niedługo nastepne Candy -jak liczbo obserwatorów przekroczy magiczne 100 (a brakuje tylko 2 osób) :)
Zyczę wszystkim miłego dnia.
Pozdrawiam











32 komentarze:

  1. MaJu pięknie przystroiłaś kominek,puszki też fajnie wykorzystane.(drugie życie puszki :) )Zawieszki bajeczne.
    Pozdrawiam Ciebie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie udekorowałaś domek. no i masz swietne pomysły na użycie rzeczy nie mających użytku swiątecznego ;-) śliczne masz te serwetki czy też papier? świąteczne, które wykorzystałas do decoupage. wiele musze się jeszcze od ciebie nauczyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Twoje pomysły i Twoje zdolne łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły, wszystko wygląda wspaniale. Serdeczne pozdrowienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Madzika- dziekuje Kochana. Mam tych puszek w domu sporo wiec mozna do woli je wykorzystywac-taki troszke recykling :)
    Kerry -Marta- to sa serwetki , ktore niedawno zamoiwlam.
    Różany Anioł, Anonim- Bardzo dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne ,tylko patrzec i chlonac atmosfere.co prawda delektuje sie na codzien ;) ale od przybytku glowa nie boli.i wlasnie chcialam sie dodac do ciebie do obserwowanych i niemoge

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale nastrojowo u Ciebie!!! Pieknie!! Az chcialoby sie usiasc i wypic cieplej herbatki przy blasku swiec...u mnie swiat nie widac!!! Tylko roboty gora hihihihi
    Zawieszki na drzwi jak zwykle dopracowane i piekne!!!
    Sciskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity klimat kochana zapanowal u Ciebie!
    Kominek prezentuje sie slicznie, a wazoniki to switny pomysl i rewelacyjny motyw.
    A zawieszki hm...jestem nimi oczarowana!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne zawieszki, najbardziej podoba mi sie ta dla Olka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Liczby obserwatorów Ci nie podwyższę, bo już wśród nich jestem, ale te dwie osoby to kwestia kilku godzin :))) Zawieszki jak zwykle urocze, na pewno zachwycą swoich właścicieli.

    OdpowiedzUsuń
  11. He, he, a ja znam tą mamę i tatę i Olka i Lenkę!!!!!
    Zawieszki piękne i będę miała szansę zobaczyć ja na własne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne dekoracje, mnie najbardziej zauroczyła skrzynka po truskawkach :) świetny pomysł!!!

    A do tego jest 100 i czekam na candy, bo właśnie doczytałam :)))
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej.... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ozdoby tworzysz, a Twoimi zawieszkami jestem jak zawsze zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe dekoracje,...bardzo mi się podoba świąteczna kobiałka...ja właśnie tworzę brytfankę świąteczną :)))
    Zawieszki robisz cudne - zawsze je podziwiam
    *Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszcze kominka !!! szczegolnie teraz w swieta, ciekawy pomysl z puszkami, a zawieszki fantastyczne, jestem przekonana ze sie spodobaja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piekny kominek Anetko i bardzo ladnie go ozdobilas. Na pewno czuc zapach choinki w powietrzu od tych ozdob. Zawieszki na zamowienie sa piekne, pamietaj zwolnij troche przed swietami, bo bedziesz w swieta zmeczona!
    Sciskam Cie mocno
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i nastrojowe dekoracje! A zawieszki - napewno dodadzą urokowi wnętrzu, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawieszki sa super:)Wlasnoręczne ozdoby równiez świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Irish Bunny- dziekuje
    Majowa Babci- dziekuje, spróbuj pózniej bo i ja miałam problemy na innym blogu,
    Asiu -zapraszma na herbatkę :)i zwolnij troszke tempo szyciowe,
    Atenko- dziekuje . I u Ciebie dzis śliczny klimat świąteczny panuje,
    kamarek- dziękuje,
    Mira- dziekuje ze równiez jestes w obserwatorach, i widzę, ze juz jest stówka.
    Myszka- to fajnie ze znasz wlaścicieli.Zawieszki powinny juz dotrzeć.
    Gosze- candy oglosze jutro bo jest ciemno i zdjęcia wychodza nie za bardzo.
    Marta- dziękuje,
    Ivcia- dziekuje i ja u Ciebie widze tacke z takim wzorkiem jak moje puszki. sliczna jest . Koniecznie pokazuj ,
    Bree- dziekuje ,
    Basiu- dziekuje. To wszystko tak w wolnej chwili zrobione. Wiesz co by sie dzialo jakbym miała duzo więcej czasu :)

    JUTRO OGLASZM CANDY- DZIS FOTY KIEPSKIE . wIEC DO JUTRA KOCHANE. BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasica 53- dziękuje ,
    ABily- dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Trafiłam przypadkiem,baaardzo okrężną drogą i zostaję!:) muszę teraz nadrobić archiwalne zaległości!póki co urzekły mnie zawieszki na pokoiki dziecięce! świetny pomysł!
    Zapraszam także do mojego Białego Kredensu, jeśli jeszcze Cię w nim nie było!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawieszki- mistrzostwo świata!Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczne ozdoby bardzo klimatyczne rewelacja ale najbardziej to zazdroszcze Ci kominka chyba zrobie sobie na korytarzu bo tylko tam mam jeszcze miejsce w moim mieszkanku.Musowo pierniczki ,pomarańczka i cynamon.Cudny zapach w całym domku.
    pozdrawiam cieplutko i składam już życzenia Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę tu piękne rzeczy tworzone z pasją, wprowadzające świąteczny nastrój.
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne ozdoby zrobiłas dla swojego domku,a produkcja zawieszek - przecudna! Są cudne i ciesze się bardzo, że mam jedną z nich u siebie! Pozdrawiam serdecznie:) p.s. troszkę ruszyłam z produkcją hand made,ale nie wiem czy wyrobię się ze wszystkim do świąt!

    OdpowiedzUsuń
  26. przepięknie udekorowałaś dom :) jestem pod wrażeniem, zresztą wszystkiego co u Ciebie zobaczyłam :) trafiłam tu po nitce do kłebka i ....zostanę...bo bardzo mi się podoba :) zawieszki przeurocze ! :)pozdrawiam ! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świtene dekoracje, najbardziej "wpadła mi w oko"
    pomysł z wykorzystaniem łubianki.
    Chyba go troszkę pożyczę na dekoracje mojego kuchennego parapetu:-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. No,no główka pełna pomysłów i to jakich!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Anetko jak zwykle podziwiam, podziwiam, podziwiam i nie mogę jednego tylko załapać - kiedy na zrobienie tego wszystkiego masz czas!!!, bo moja doba jakoś w zastraszającym tempie się kurczy i wiecznie mi brakuje czasu:-((( Dekoracje są fantastyczne - dzięki Tobie czuję, że święta są tuż tuż.
    Wielkie buziaki
    Beata Wyrwas

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj MaJu te Twoje zawieszki to to pikne oj pikne
    buziole w noch

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję