Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



czwartek, 20 października 2016

Poduszki vintage i ściereczka z Ikea

 Poduszki lniane. Moje ulubione retro, vintage , babcine,staroświeckie- jak kto woli. Z perełkami i koronkami, z napisami i kwiatami. Takie na wiekowym lnie . 
Dodają uroku . 






 A poduszki ze ściereczek? czemu nie. 
Moje zostały zakupione w Ikea. Dodałam tylko grafikę i gotowe. 




Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. rewelacja:))) jak będę w ikea muszę się rozejrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  2. DA geht mir das HERZ auf
    so schön

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podobają takie poduszki retro. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne poduchy, ściereczki sa rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki są śliczne, bardzo dobry pomysł z wykorzystaniem ściereczek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, jak zawsze , trudno oczy oderwać..

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie TO! Poduszki retro fantastyczne! Piękne! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podobają,cudowne poduszki

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez lubię lniane i bawełniane ściereczki, a Twoje jak pięknie zamienione na poduszki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję