Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



czwartek, 28 lipca 2016

Aranżacja baru "Na Wydmie"

I już mamy lato. Czas szybko zleciał ( ostatni post zima ). Oczywiście kompletny brak czasu zganiam na pracę. A zajęć było dużo i różnych. 

 Przez ostatnie tygodnie miałam przyjemność aranżowania baru "Na Wydmie" w Ustce.Bar miał być w klimacie marynistycznym.



Przyjeżdżając zastałam ściany pomalowane na biel i granat a wszystko odcięte gruba liną. Reszta należała już do mnie .Jedna ze ścian p0omalowałam w granatowo-białe pasy i wstawiłam ławkę wykonana z palet. 
 
Uszyłam zasłonki , bieżniki i dużo poduszek. Z patyków znalezionych nad morzem zrobiłam statki i dekoracje w słoikach. Córka właścicielki wykonała stateczki papierowe. 



              Ramki zostały poddane metamorfozie- z czerni w czerwień.


 

 Do ogródka wykożystałam palety , które pomalowałam na biało , do tego uszyłam miękkie poduszki .
Dokupione zostały leżaki  oczywiście w kolorach marynistycznych i można wypoczywać ;)
 


          Serdecznie dziękuję Ludwice Dąbrowskiej - właścicielce  baru i uczestniczce programu "Master Chef" za zaufanie . A wszystkich serdecznie zapraszamy do Ustki do baru "Na wydmie"  Apartamenty na Wydmie.

10 komentarzy:

Bardzo dziękuję