Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



poniedziałek, 5 listopada 2012

Retro Feelings

Dziś krótko i na temat ;) czyli  poduszki z wykorzystaniem Retro Feelings - przecudne grafiki ,taśmy,naklejki . Kto nie zna jeszcze twórczości Roksany-zapraszam na jej bloga TU

Ja grafiki wykorzystuje na poduszki lniane

i poduszki bawełniane itp/




Niestety dziś krótko ale następny post będzie zasypany zdjęciami dekoracji świątecznych ,bo sezon na ozdoby Bożego Narodzenia czas zacząć. 
Pozdrawiam 



50 komentarzy:

  1. Cudowne poduchy!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne poduszki. Ogromnie mi się podobają :) Podziwiam i podziwiam...hmmm
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam poduchy! Piękne są, a ta z rowerem cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooo jakie piekne, podusia z fotelem i ta ostatnia paryska najpiekniejsze, najbardziej przypadly mi do gustu!! Ja mam chyba jakas chorobe poduszkowa;-)
    Znam bloga Retro Feelings, kupilam nawet pare rzeczy od K. i chyba na tym nie skoncze..
    pozdrawiam cieplo i sciskam Anetko
    ci vediamo
    Baci
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow your creations are very nice and i like the old style!
    You realy make things so perfect!
    Greetings Maia

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie wykorzystane gtrafiki:)poduchy wyszły rewelacyjne,zwlaszcza carte postal e zkoniczyna i paris:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śwuetne poduchy! Takie w sam raz na chłody i nostalgię listopadową :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moge spokojnie patrzec na te poduchy , szczególnie przypadła mi do gustu ta z rowerkiem i fotelem , cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te Twoje poduchy. Podziwiam, AGnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie wykorzystalas te grafiki, na tle szarosci lnu wygladaja imponujaco.
    Swietne prace Anetko.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju piekne są te podusie:):) Ja jeżeli chodzi o szycie to niestety talentu nie mam. Zapraszam do mnie: http://drugamlodosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Poduchy śliczne, grafiki pełne uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju piekne są te podusie:):) Ja jeżeli chodzi o szycie to niestety talentu nie mam. Zapraszam do mnie: http://drugamlodosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne są, najbardziej podoba mi się ta na ostatnim zdjęciu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak popieram Retro Feelings rządzi!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudo. Można u Niej zamówić takie grafiki?

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam w jej sklepie, cudne rzeczy! Mnóstwo naklejek przecudnych, tasiemek, ale grafik na płótnie nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miło było by się przytulić, ale chociaż popatrzeć można.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne poduchy , najbardziej podobają mi się ta z hiacyntem i Paryżem, bo mają ciut kolorku w sobie :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnia poducha przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie bardzo podoba sie podusia z wykorzystaniem motywu rowerowego... idealna na wyprawy rodzinne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. poduchy są genialne, każdą bym przytuliła:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Są przepiękne MaJu jak zwykle u Ciebie!!! Super, że połączyłyście siły. Efekt wystrzałowy. Jak tylko odsapne od moich obecnych ciężkich robot w domu i przejdę w fazę dalszego upiększania to w końcu zakupię te cudeńka! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te Twoje dzieła;) Cudne;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne poduchy,grafiki genialne,nie wiem która fajniejsza;)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Retro Feelings dziękuje z samego rana bardzo, najbardziej jak potrafi:).Maju, mówiłam Ci już o tym wielokrotnie, to nie moje grafiki, ale Twój pomysł wykorzystania ich, Twojej wizji na nie, sprawia, że wychodzą rzeczy niepowtarzalne.
    Miłego dnia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Retro Feelings dziękuje z samego rana bardzo, najbardziej jak potrafi:).Maju, mówiłam Ci już o tym wielokrotnie, to nie moje grafiki, ale Twój pomysł wykorzystania ich, Twojej wizji na nie, sprawia, że wychodzą rzeczy niepowtarzalne.
    Miłego dnia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiekne grafiki (wzdycham do nich od dawna:)) i świetnie je wykorzystałaś!
    Zwłaszcza dwie pierwsze poduchy - podziwiam talent!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w Twoich poduchach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anetka, te poduchy są po prostu zachwycające!!!! Każda przepiękna i cudnie wykonana:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. ohhhh....so elegant....very beautiful pillows!
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  32. These pillows are divine! Love them all, but especially the last one! Brilliant!

    OdpowiedzUsuń
  33. Boskie poduchy i takie w Twoim stylu...

    OdpowiedzUsuń
  34. Realmente hermosos estos trabajos, tengo que buscar tiempo para pasearme con tranquilidad por tu blog, me he perdido muchas cosas.
    Besos desde España
    LOLA

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak chodzę po Twoim blogu, oglądam i oglądam i takim osobom jak Ty zazdroszczę...po za oczywistym talentem, pełną głową, świetnej pracy...umiejętności transferowania wzorów/napisów na tkaniny czy drewno...jest to dla mnie obszar nie zbadany i rumienię się z zazdrości na samą myśl :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne...

    Eh szczególnie te lniane... marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  37. Kupiłam dziś "Moje Mieszkanie" i Kogo tam widzę ?????
    Gratuluję !!!! Piękny artykuł :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również gratuluję!miło było poczytać o tobie i pooglądać zdjęcia;)
    pozdrawiam!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna jest ta ostatnia poducha, piękny nadruk- francuski, paryski, kwiatowy- ehh :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Poduszki takie piękne, że trudno zdecydować która lepsza... gdybym miała wybierać, oszalałabym :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję