Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



czwartek, 29 lipca 2010

POSZEWKI

Dziś miałam w planie pokazać moje woreczki na drobiazgi ale plan trochę zmienię- wybaczcie. Odebrałam maszynę z serwisu wiec nie mogłam zostawić i nie uszyć poszewek , które czekały juz dawno na realizację.
Pierwsza poszewka jest wykonana z materiału- szczerze mówiąc to nie wiem jakiego. Była kiedyś obrusem. Taka ze mnie krawcowa, ze się nie znam;)Napisy wycięłam z woreczka, a koronkę dodałam juz zakupioną w pasmanterii. Pełen recykling. Mam w planie doszyc do tego prostokątna poszewkę- niech będzie do kompletu. Następne poszewki są z lnu . Ozdobione napisami i koronką.


Na razie pojedyncze egzemplarze. Moze uda mi sie dziś doszyć jeszcze kilka poszewek. Szyje kiedy moja Maja śpi , ale ona w ciągu dnia zasypia na pół godziny i koniec. Poza tym obowiązki domowe . I tak się dziwię , ze zdołałam cokolwiek zrobić.
***
Udanego i ciepłego wieczorka ;)







środa, 28 lipca 2010

SERCA -ciąg dalszy







Dziś ciąg dalszy sercowych zawieszek. Wczoraj z braku maszyny do szycia -serwis się ukłonił- postanowiłam nie marnować czasu i zrobiłam serce z guzikami i te lniane z napisami. Szybko poszło - a jak efekty? Chyba może być jak na pierwsze szycie ręczne.Mam nadzieję, że dziś odbiorę maszynę z serwisu i zacznę dalsze szycie - bo mam trochę tego. W planach zawieszki na komórki , poszewki i woreczki na drobiazgi. Pogoda niezaciekawa więc można w domu coś porobić.
To ja kończę , a jutro dalszy ciąg szyciowych robótek- tym razem przedstawie woreczki, które zrobiłam juz dawno i zapomniałam o nich ;)




wtorek, 27 lipca 2010

niedziela, 25 lipca 2010

POCZĄTEK


Witam wszystkich .

W koncu odwazyłam sie i zrobiłam to co planowałam od dawna-prowadzenie bloga.

Będzie to miejsce w którym mam zamiar pokazać swoje prace. Prace,które wykonuje w wolnych chwilach -choc chwil takich jest mało. Ale chciałabym pokazac Wam to czym zajmuje sie podczas przebywania na urlopie wychowawczym.


P.S. Z góry przepraszam za błędy- nigdy nie byłam dobra z ortografii i gramatyki. ;)