Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



poniedziałek, 13 września 2010

Poszewki, wianek, sercowe zawieszki i girlanda.

Witam Moje Drogie Panie.
Dawno mnie nie było ale ciągle mi brakuje czasu na wszystko. Dlatego jak juz powróciłam dziś zasypie Was zdjęciami rzeczy ,które udało mi się stworzyć podczas mojej blogowej nieobecności. Jest ich niewiele, bo niestety mam małe dzieciątko i nie da się ciągle pracować przy maszynie szczególnie jak Maja jest tez zainteresowania krawiectwem. Szpulki z nićmi, materiały -to jej teraz ulubione zabawki. Ale niech się dziecko rozwija. Zeby nie przedłużać zapraszam do obejrzenia moich wytworów. I z góry przepraszam za jakość zdjęć- aparat juz kończy swój żywot więć zdjęcia nie są takie ostre jak miały być.
Jak tradycja u mnie nakazuje znowu poszyłam poszeweczki.
Kupiłam na necie świetny jasny i gruby len.

I oczywiście dodałam moje ulubione napisy.



Następna rzecz , to saszetka wypełniona lawenda. Ozdobiona koroneczka i serwetka. Zaczynam nowy etap w majej produkcji- Decu na tkaninie. Zaopatrzyłam się w specjalny klej i tworze. Saszetka to pierwsza rzecz tego typu.


Kiedyś ozdabiałam przedmioty metoda dekupazu - muszę je Wam pokazać tzn. pochwalić się , bo jestem z nich dumna. Saszetka prezentuje się tak i bardzo ładnie pachnie-lawenda moja ulubiona.

Dalej mamy sercowe zawieszki ozdobne. Ponieważ lubię serca w różnej postaci u mnie w domu tego typu zawieszki są wszędzie. I jeszcze mogłabym tak je szyć i szyć ale juz nie ma gdzie wieszać.A najbardziej podobają mi się te zakończone ząbkami.

Powstał tez wianek z serduszek.


ozdobiony koronką biała i ecru sznurkiem i guzikami.


A teraz coś dla dziewczynek. Pierwszy raz uszyłam sercową girlandę. Oczywiście dla dziewczynki narazie nie widziałam innej jak z serduszkami. Zdjęcie jest kiepskie i nie widać tych wszystkich ładnych kolorów i materiałów.
Doszła jeszcze poszewka prostokątna z aplikacją serduszek


I są jeszcze rybki do wykorzystania. Nie wiem jeszcze co z nimi zrobię. Moze zostaną girlanda, moze zawieszkami albo czym innym. Zobaczymy.


No i cała prezentacja. Zaplanowałam duzo rzeczy do produkcji ale nie ma kiedy tego robić.Teraz wszystkich nas dopadło przeziębienie-chodzę jakaś zakręcona i obolała. Staram się w wolnym czasie coś poszyć ,zrobić,bo muszę nadrobić zaległości i oczywiście częściej pisać.
Pozdrawiam wszystkich ciepło i zdrowo.
PA PA














7 komentarzy:

  1. MaJu jak zwykle wspaniałości prezentujesz:) Ja też marzę o wolnym czasie, ale teraz to już nie wiem kiedy. Decupage na płótnie? jak to jest?

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te "dziewczynkowe" serduszka! Ale saszetka z gałązką oliwną to już prawdziwe cudeńko. Zazdroszczę tym, które są za pan brat z maszyna do szycia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Maju, jak zwykle prześliczne lniane poduszki.
    Saszetka i wianuszek też urocze.
    A dziewczęce podusie i serduszka są słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie prawdziwy wysyp wspanialosci, nie wiem na co patrzec najpierw, wszystkim jestem oczarowana.
    Saszetka przypomnialas mi ze tez kiedys robilam deku na tkaninie, chyba musze do tego wrocic.
    Serduszka w kazdej postaci urocze.
    Zycze zdrowka.
    Sciskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. No Moja Droga! Cuda naszylas! Nie wiem co pierwsze komentowac! Podusie z napisami sliczne...musisz mi napsiac jak je drukujesz! Saszetka i ten wianek. Serduszka sliczniusie no i ta podusia!!! Jestem ciekawa co zrobisz z rybek?!? super beda sie przewntowac w pokoiku malego zeglarza!

    Ja tez mam problem z czasem! Musimy go dzielic na wszytko a z doby wykrecac ostatnie kropelki!!! Ot nasze babskie zycie! hihihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne poduszeczki, świetne saszetki - serduszka, no, wszystko swietne.
    Jak zwykle:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super poduszeczki,ślicznie wyglądają pewnie ślicznie pachną

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję