Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



sobota, 18 kwietnia 2015

Powrót do przeszłości

Stary, dobry len. Najlepszy jest ten "wymęczony czasem " ,gdzieś przetarty ,czasem poplamiony ale z duszą. Dobrze się na nim pracuje i od wieków fajnie wygląda. 
Udało mi się zdobyć worki z fajnym zielonym pasem. Dodałam swoje nadruki i poduszki do salonu lub na taras gotowe. 




 Delikatny len w 2 kolorach z grafika i koroneczką przypadł do gustu klientce. Wieszak powędrował już do Pani.


 do kompletu woreczki łazienkowe tez z lnu - ale nadrukowany w ładniutkie kwiatuszki. 


 a dla dzieciaczków lniane poduszki z haftem i aplikacją. 




 i nie mogło zabraknąć króliczków wymieszanych z kolorową bawełną.


 Kolejny powrót do przeszłości -woreczki koszyczki i zawieszki. Bardzo dawno ich  nie szyłam  ale powracają- będzie ich troszkę. ;)


Pozdrawiam
życząc słonecznego weekendu

20 komentarzy:

  1. jakie to wszystko piękne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te poduchy:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda. Poduchy i woreczki super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta torba to poducha ? Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki z zielonym pasem i napisami są genialne!
    Jeśli będzie szansa na zdobycie takich to też się piszę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle dobra :) Koszyczki mnie podbiły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi się podoba !
    Świetnie wykorzystałaś zdobyczny len, mój faworyt to koszyczki i poduszka, i wieszak i woreczki i zabawki i osobiste poduszki.
    Ciekawe czy jeszcze masz ten len ? I co jeszcze nam pokarzesz ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Anetko wszystko jak zwykle przepiękne:) Bardzo się cieszę że wróciłaś do pisania bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dzieła! Lubię taki surowy len.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze wszystko piękne :) Bardzo się cieszę Anetko że wróciłaś do pisania bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje prace pachnące starym lnem

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, nie mogę się napatrzeć na te cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduchy z zielonym pasem i zestawy do kuchni świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam len w każdej postaci i taki do noszenia i szycie z niego różnych rzeczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńka! Wszystkie, bez wyjątku! Uwielbiam taki "workowy" len, chociaż do szycia lekki nie jest. U Ciebie we wszystkim bomba! :)
    Ostatnie podusie i koszyczki fantastyczne! No i pomysł z poduszka- walizką - rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podusie z worka i koszyczki na ostatnich zdjęciach skradły moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też bardzo lubię len, ale to co Ty zrobiłaś jest po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej,jakie cuda! Buziaczki przesyłam :-)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję