Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



poniedziałek, 17 lutego 2014

"Od brzuszka do maluszka "...

 Miałam  być częściej (tak sobie planowałam )  ale każdy wie o co chodzi mając dom, rodzinę , pracę obowiązki i siedem milionów rzeczy do zrobienia . A z nowym rokiem wiele planów, zmian i wyzwań.
Jednym z nich jest m.in  powrót do scrapbookingu . 


 

 
Albumy powstają w różnych stylach . Do każdego zestawu dołączony jest woreczek na album z imieniem dziecka. 
- Dla Martusi był  album różowy z dodatkiem brązów,

-dla Marcelinki w fioletach i zieleni


 -dla Wojtusia i Witusia  na roczek w stylu marynistycznym







-dla rodzeństwa  błękity i róże,


 

 -oraz album 2 w 1 czyli sesja ciążowa oraz noworodkowa w stylu shabby chic




          A w następnym poście (mam nadzieje że szybko ) kolejne wyzwanie tym razem szyciowe . Tak, tak z szycia nie zrezygnowałam. Jest dużo do opowiedzenia i pokazania. Postaram sie w najbliższym czasie zasypac Was zdjęciami. 
Z pozdrowieniami 
Aneta

20 komentarzy:

  1. Przesliczne sa te Twoje albumiki, ciekawa jestem tego wyzwania:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, wiemy jak to jest gdy rodzina, szczególnie Ci najmłodsi członkoqie dopominają się o uwagę i milion spraw na głowie do zrobienia :-) Życzę powodzenia w ogarnianiu tego wszystkiego i dużo czasu na twórczą działalnosć. Tym bardziej, że albumy są cudne! Naprawdę wyjątowe i przypominają mi, że moje dzieci czekają na podobne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa taki album...ja osobiście uwielbiam fotografie na papierze...można wtedy spokojnie zasiąść i oglądać, oglądać, oglądać...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow boskie..żałuję,że nie mam podobnego albumu dla synka... podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Jesteś Ty psiucho jedna! Fajnie, że coś napisałaś w końcu! Piękne, cudowne! A ja jakoś skrapki ostatnio zaniedbałam. Buziaki Anetko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne albumy.Czego się nie dotkniesz,robisz to prześlicznie:)Zazdroszczę talentu i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z planami to chyba każdy wie jak to jest, nie zawsze nam wychodzą :) Ale fajnie, że jesteś i pokazujesz takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne albumy i niezwykłe pamiątki !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa z powrotem do scrapbookingu...masz świetne pomysły...:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające albumy.. jestem wielką fanką scrapbookingu :) Zapraszam do siebie na konkurs i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne albumy, piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anetko ja mam identycznie,mialam pisac czesciej a wyszlo ze jestem na blogu mniej.
    W kazdym razie czarujesz papierem, piekne prace.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne prace....utalentowana z Ciebie babeczka....

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne te albumy! Ja zrobiłam sama album dla mojego malucha, ale nie jest nawet w 50% tak świetnie dopracowany jak Twoje arcydzieła! Zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace , albumy robisz niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie małe arcydzieła hand made. Ja w ferworze pomponowego szaleństwa. Na efekty zapraszam na http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze to super pomysł na prezent! Miałabym jedną taką do obdarowania! Muszę nad tym pomyśleć!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję