Wszystkie teksty , zdjęcia i projekty są mojego autorstwa. Nie wyrazam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.
Proszę uszanuj to.



piątek, 20 maja 2011

Baaardzo stara rama i CANDY ogłaszam

Poszłam sobie któregoś dnia po bez, bo lubię bez. I zamiast bzu wróciłam ze stara rama okienną. No normalnie nie mogłam się oprzeć aby jej niewziąść . Była zniszczoną(zdjęcie pod koniec postu umieszczone)ale ja sobie ją ładnie wyczyściłam, troszkę wtarłam białej farby. Do starego wojskowego lnu dodałam napisy, siatkę ,stare metalowe żabki od karniszy i przyczepiłam do ramy. I oto co mi wyszło : (proszę się nieśmiać :)

I jeszcze dodałam 3 stare uchwyty, które będą służyły jako wieszaczki. Zawsze coś na nich zawieszę-serduszko itp.





Mam kilka starych fotografii po dziadkach więc będę mogła je w końcu wy eksponować.



Uszyłam tez 2 kolejne podusie na taras -chociaż w salonie tez ładnie się prezentują. Tkanina jest stary len wojskowy. Dodałam napisy i niebieskie kreseczki :)



A to rama przed metamorfozą.



****************

Ok. Koniec narazie szyci owych sprawek , bo czas ogłosić CANDY. Dziękuję za podpowiedzi w poprzednim meilu .Mam nadzieje, ze nie będziecie zawiedzione.



Powodów do świętowania i ogłoszenia Candy jest wiele :


*po pierwsze liczba obserwatorów zbliża się do 200 osób gdzie bardzo się cieszę ,

*po drugie to moja budowa -jesteśmy juz bliżej niz dalej do przeprowadzki. Mamy juz dachówkę połozoną więc na głowę się nie leje :)Stan surowy zamknięty. Teraz bawią się hydraulicy i elektrycy,

*po trzecie w lipcu mija 1 rocznica odkąd założyłam bloga . Nie wiem czy nie przegapię tego Święta i czy będę w tym czasie częściej na blogu dlatego zapisy na Candy będą juz od dzisiaj.

*****

Ok. Aby nie przedłużać wszystkich serdecznie zapraszam na Candy u MaJu .


Zasady :


-podlinkowane zdjęcie z info o Candy u siebie na blogu,


-osoby anonimowe proszone o pozostawienie adresu meilowego,


- odpowiedz na pytanko: JAK POWINNA WYGLADAĆ KUCHNIA W STYLU RUSTYKALNYM , ŚRÓDZIEMNOMORSKIM -(dodatki,kolory,płytki, tak jak Ty bys chciała ją urządzić. )

To pytanko to taki dodatek -jestem fanka tego klimatu ale chciałabym poznać Wasze zdanie na ten temat. :)


-Losowanie 16 czerwca 2011 w moje imieniny :)


Nagrody:


-poszewka na podusie z napisami ,

- taka oto retro-morska puszka na drobiazgi łazienkowe,



-Oraz woreczki z dziewczynkami.



***************************

W międzyczasie wykiwałam pszczółki i zrobiłam miodek z mniszka :)




***********************

Serwetki do decoupage z poprzedniego postu kupuje na allegro u "osobnika " , który w treści ma "serwetki do decoupage WARSZAWA CZ. " (nie pamiętam nazwy użytkownika ponieważ w tej chwili nie ma wystawionych serwetek chyba aukcje się pokończyły). Ale zawsze kupuje tylko na allegro.


Dziękuje za wszystko .

buziaki.



























118 komentarzy:

  1. Zapisuję sie z przyjemnością na Candy :-) może wygram cukiereczka od Ciebie?
    Właśnie marzy mi się taka kuchnia o którą pytasz.. meble pobielone.. postarzone.. pastelowe kolory scian.. okiennice. Zioła na parapecie i terakota u stóp.. Bajka, która może się spełni :-)
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Russtykalno-sródziamnomorski klimat w kuchni-bielenia,ale z niebieskawymi turkusami...mnóstwo ziól,ale przede wszystkim wiszące na belce przysufitowej..jakieś wieszaki -ornamenty żeliwne,piaskowieci piękny,stary,drewniany-surowy stół...świeczki....i twoje poduchy i woreczki!!!!stoję w kolejce!!!...a okno super...moje znalezione na śmietniku przez męża czeka...pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się na candy i ja! Pewnie będzie duuużo chetnych. Ale może to mnie szczęście dopisze???
    Kuchnia śródziemnomorska? Starte drewno, duży stół drewniany, naturalne kolory. Na podłodze prawdziwy kamień lub jego imitacja. Kafelki? Raczej matowe. Takie nie rzucające się w oczy. Także imitujące naturalny kamień. Dużo ziół. Taka wizja ma ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biel...Całe mnóstwo bieli. I zioła. I ściereczki z koronkami. I suszone grzyby w woreczkach. Rozmarzyłam się :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. co do kuchni to jak dla mnie biel i taka mieszanka szaro-niebieskiego. Jasna i mimo wszystko ciepła :)

    A candy jest tak wspaniale i smakowite że muszę sie zapisać ....

    u mnie tez candy więc zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem ugotowana !!!!! Rama jest obłędna !!!! Poduszki z wojskowego lnu BOSKIE !!!!!!!!!! znam ten len też z niego korzystam niestety takich poduch ja nie umiem buuu ...... MaJu uwielbiam to co robisz !!!! I ustawiam się w kolejce do Candy ... Życzę szybkiej przeprowadzki o życzenia na rocznicę bloga będę składać w lipcu ... na 100%

    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też staję w kolejce, bo po Twoje prace to zawsze warto:)
    Dzięki za info o serwetkach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aneta jesteś BOSKA!!!!!! Extra wyszło. Pozazdrościć talentu i wyobraźni. Chylę czoła. A na Candy szybciutko staję w kolejce może mi się poświęci i dostanę w prezencie :P Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sie zapisuje, strasznie bym chciala wygrac podusie, albo puszke, bo woreczki od Ciebie juz mam!
    Kuchnia w stylu, o ktorym piszesz marzy si ei mnie, kolory dominujace to biel z domieszka albo jasnego blekitu, albo kremu i kniecznie z dodatkiem drewna w naturalnym kolorze, ale bron boze nie sosny!:-)
    sciskam i ciesze sie, ze twoj blog sie rozwija, jestem jego obserwatorka prawie od poczatku!
    buziole Anetko
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Również staję kolejce.
    Moja kuchnia marzeń, to kremowa biel mebli, małe prostokątne płytki na ścianach, jasne blaty, piękna wyspa, dużo lnu, na obiciach hokerów, len w oknach i mnóstwo dodatków w stylu Shaby shic.......Powoli staram sie swoją tak właśnie przerabiać............Patti

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka kuchnia, o której piszesz śni się wielu Twoim podczytywaczom:) Jak dla mnie to: stare, białe kredensy,piękna porcelana, Półeczki z haczykami na kubki, dużo poduch, falbanek, koronek,bo to ogrzewa wnetrza, a to wszystko zatopione w kropli morskiego błękitu... Bajka, która niech ci się spełni:):)... a dom niech będzie absolutnie z Twoich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  12. abetko moja kochana - żółź zalała mnie totalnie jak przeczytałąm że ty już masz DACH /!!!! to jest niesprawiedliwe - ciesze sie że tak masz kochana
    candy okropnie brzydkie ;) ale co tam ustawie się w kolejce moze się poszczęści
    kuchnia - taka może być prowansalska, może być toskańska, może być angielska = ma być ciepła w kolorach spokojnych - a przecież ty wiesz co chcesz i jak ma to wsztko wtgladac !!!! i bedzie bbbbbb pięknie
    ściskam i jak tylko sie zbiore to nastukam maila
    buziakiiiiii
    aaaaaaaaaaaaaaaa rama boska cudna fantastyczny pomysł zuh dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  13. rama i poduszki pomysłowe:)gratuluję serdecznie:)
    pozdrawiam równie gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne rzeczy prezentujesz,
    Ustawiam się w kolejce,,może do mnie uśmiechnie się miodek, bo w tym roku nie zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  15. zapomniałam dodać że powstała fantastyczna rama.
    A kuchnia to, drewno,biel,koronka,kamień,

    OdpowiedzUsuń
  16. очень красивые вещи!Верю в свою удачу!))
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwintesencją stylu rustykalnego jest prostota ,swoboda i brak zadęcia!!Ograniczać Ciebie może jedynie wyobrażnia :)Byłaś w Toskanii to wiesz jak to wygląda.Nic na siłę i nic przekombinowanego.
    Chętnie stanę w kolejce do candy.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. rama cudo- mam kilka w piwnicy i szczerze, ale dopiero teraz o nich sobie przypomniałam ;)

    kuchnia śródziemnomorska mi się podoba, ale to chyba trzeba mieć dom, żeby u nas sobie taką sprawić

    wolę bardziej rustykalną i do takiej zmierzam- a więc bielone dechy na podłodze ( do zrobienia), kredens (mam), białe meble i mnóstwo gracianych ;) dodatków
    trudno to opisać, bo ile osób, tyle rozumienia po swojemu danego stylu - ważne, żeby było zgodne z nami samymi :)
    na cukierasy z nadzieją się zapisują
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wszystkich powodów dla,których powstało to candy i oczywiście zapisuję się .Co do pytania to według mnie kuchnia rustykalna to taka ,gdzie dominuje drewno, prostota, biel ścian i dodatki takie jak suszone zioła,girlandy z czosnku trochę miedzianych naczyń i wikliny-kuchnia przytulna. Natomiast kuchnia śródziemnomorska powinna być chyba nieco chłodniejsza-więc na pewno sporo bieli , donice ze śródziemnomorskimi roślinami, na podłodze kafle, mozaiki-dające poczucie chłodu w upalne dni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah che bello tutto questo! Io amo la cucina con colori chiari,(bianco sporco, nocciola,) con i pensili piuttosto capienti, uno stencil alle mattonelle,ceste di vimini,piantine di erbe aromatiche,e tante tazze diverse e colorate da colazione. Un abbraccio Franca

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też jestem chętna na to Candy dlatego z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)
    Mój typ kuchni to rustykalny...nawiązuje do tradycji wiejskich.
    Przedmioty wykonane w stylu rustykalnym często są mocno postarzane wszelkimi dostępnymi technikami.
    Często styl rustykalny ,,tworzony'' jest w duchu Shabby Chic i Vintage. Uwielbiam taki klimacik:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również chętnie zapisuje się na candy ;o)
    Dla mnie kuchnia o która pytasz kojarzy się z postarzałymi pięknymi jasnymi meblami, dużo dodatków turkusowych, pełno niebieskości i piaskowych odcieni... ach ;o)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przewspaniała!! Z wielką chrapką się zapisuje i pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rama znakomita! Widzę, że jesteśmy z naszymi budowami na tym samym etapie - podzielam radość i pasję urządzania kuchni. Moja będzie w beżach, stawiam na bielone drewno, wolno dostępne półki, dobre oświetlenie i rodzinny stół:) Na candy przejawiam chętkę:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie zrobilas ta rame, a ten len jest cudny, ojj chwal sie gdzie nabylas bo szukam takiego :)
    Styl srodziemnomorski kojarzy mi sie z tym wszystkim czym opisaly dziewczyny, czyli biel i niebieskosci i nuty zieleni no jakies pasy :D Candy swietne ja ostatnio bylam przez Ciebie rozpieszczona :D wiec zwieksze innym szanse ale umieszcze linka u siebie,pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo miło u Ciebie więc zostanę na dłużej :) i poczęstuję się cukierkiem :) zapraszam do siebie www.paciaciakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Rustykalny -prosty z surowym jasnym drewnem, niewielka ilość dodatków takich babcinych a śródziemnomorski z kontrastującymi elementami kolorystycznymi i białymi koszykami wiklinowymi.
    Może mi się poszczęści w tym Candy :-)
    Magda dewi-m@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Łał! Świetne wykorzystanie ramy!!! i te podusie z wojskowego lnu!!! No miodzio :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana cuda rozdajesz, grzechem byłoby nie stanąć w kolejce ;-) a chętnych już sporo się zebrało.
    Rustykalna kuchanie to dla mnie dużo patynowanego drewna nieco przetartego buałym kolorem, ale w zidocznymi słojami w drewienku i dużo dodatków mocno "nadgryzionych zębem czasu"
    A śródziemnomorska kojarzy mi się z greckim stylem a zatem ściany nierówno zatarte tynkiem, dużo zieleni ( np. zioła w doniczkach ) dodatki w białym i niebieskim kolorze (takim specyficznym dla greckich wysp )tak sielsko - anielsko jakby lato miało trwać wiecznie ;-)
    Dziś mam tyle skojarzeń ;-)
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  30. I realy want to win your beautiful candy!!!
    http://xolva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna rama:))) Tak sobie myslę że Twój nowy dom będzie bardzo ciepły, rustykalny, przytulny - juz nie mogę się doczekać zdjęć z urządzania go :)))
    Miodek pachnie aż u mnie:)
    A na cany się zapisuję.
    O kuchniach mogłabym gadać bez końca, sama odczuwam dotkliwy brak pięknie wykończonej i tej MOJEJ wymarzonej kuchni. Więc jeśli rzeczywiście jesteś zainteresowana poszukam moich starych wydań Werandy, zrobię zdjęcia, może cos Cię zainspiruje, choć "znając" Ciebie, wystrój wykończenie swojej kuchni masz już napewno, dawno w głowie ;))))
    POzdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. Na Candy się piszę :)

    Dla mnie kuchnia rustykalna to kuchnia mojej babci, kuchnia ciepła, rodzinna, pełna zdobień. Charakterystyczny stary piec. Teraz już możemy kupić nowoczesne kuchenki w stylu rustykalnym. Mebelki naturalne: bejcowane, przecierane lub bielone. Kolorystyka takiej kuchni to głównie kolory przyrody.

    OdpowiedzUsuń
  33. rustykalny styl..to dla mnie prostota i natura..a rama superancka..zapisuje sie w kolejce po Candy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. przede wszystkim ogromna kuchnia z wysepką, szachownica na podlodze, offwhite na meblach,kamienne blaty i szarośc na scianach. bialo-niebieskie naczynia,lniane dodatki z francuskimi paskami, biale babcine koronki,przecierki, moze jakies kropy lub kratka na stole???swieze ziola w glinianych doniczkach, suszone gdzies na haku, no i obowiazkowo olbrzymi stol:)Pozdrawiam i gratuluje z kazdego cudownego powodu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ooo i ja sie zapisuje oczywiscie Majeczko:):):) cudne rzeczy a i u mnie...moje pierwsze CANDY:):):)

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja się dopiszę!
    Meble powinny być jasne np. waniliowe, dużo lnu, starych puszek, wiązki lawendy, drewniana lub kamienna podłoga :)

    OdpowiedzUsuń
  37. AA zapomnialam o kuchni....bardziej mi bliska jest sródziemnomorka:) wybrala bym dwa kolory dominujace,niebieski i bialy a do tego kropla czerwieni:):) podloga z bielonych desek:):) w oknach cieniutkie muslinowe zaslony.Muszle..zioła...a moze gdzieś umieszczona replika statku:):)podobnego do tego jaki jest na filmie Piraci z Karaibów:):)widziala bym takze w tej kuchni wielkie sloje w kolorze turkusowym:):)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    Taka kuchnia powinna być jasna, dominacja bieli, błękitu i koloru piaskowego. Nierówne ściany, kolorowe płytki ułożone w mozaiki, naturalne drewno i niebieskie krzesła najlepiej nieco obdrapane. Ach no i najważniejsze: zioła w doniczkach !!

    OdpowiedzUsuń
  39. Dawno mnie nie było w blogowym świecie.
    Ale teraz z wielką przyjemnością odwiedzam moje ulubione blogowe zakątki. Tak trafiłam tutaj :-)
    Oczywiście ustawiam się po słodkości.
    Miło by było przyjąć w domu kolejne Twoje cudo.

    Wooow czy ten czas tak szybko leci, czy to Wy macie takie kosmiczne tempo budowy?
    Super, cieszę się ze juz niedługo będziemy mogli podziwiać jak cudnie dopieszczasz wnętrza swojego domku.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Koniecznie półka ze startego drewna, ozdobiona koronkami, na niej białe filiżanki, talerzyki, pojemniki..... Pewnie, że zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  41. te podusie sa cudne!!!!Bede musiala sie zapisac:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakoś do tej pory przegapiłam :) Wiec teraz nadrabiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. A zapomniałam o odpowiedzi:
    Nie mam koncepcji co do mebli ale najbardziej do stylu śródziemnomorskiego rustykalnego myślę że pasują kamienne elementy na ścianach i podłodze.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuje się na cukierasy, a co do kuchni ... to mi się najbardziej podobają takie z masywnymi meblami, z dużą ilością różnych potrzebnych i nie potrzebnych bibelotów, z mnóstwem kubków i filiżanek, a całość utrzymana w kolorystyce "landrynkowo-miętowej"

    OdpowiedzUsuń
  45. Moja wymarzona kuchnia hmmm koniecznie prowansalsko-śródziemnomorska :)
    Białe malutkie ( 10x10cm żeby było precyzyjnie) :) płytki na ścianach, koniecznie matowe. Białe meble, witrynki, duży stół, zioła na parapecie, a na zewnątrz okna kwiaty i koniecznie niebieskie okiennice :) To takie moje małe marzenia,, pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześliczne candy:)
    Jeśli chodzi o kuchnie, to widzę ją jako jasną, pastelową.Sporo bieli, filet lawendy, zieleń ziół, a zapachy przeróżne delikatne roślinne, ale i przyjemne zapachy potraw.Przeróżne dodatki: proste obrazki na drewnie, może jakieś metalowe detale, doniczki pełne kwiatów, zabytkowe chochle, trochę koronki i białego płótna, len.. rozmarzyłam się:) aluzjailuzja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Rewelacyjnie wyszła ta rama.
    Jestem wielbicielką wszystkiego co proste i klimatyczne. Wszystko w odcieniu jasnym, naturalne dodatki, zioła i olbrzymi stół.

    OdpowiedzUsuń
  48. Piekne rzeczy "wytwarzasz",aż zapiera dech! Twojego bloga obserwuje od jakiegos czasu i ciagle mnie zaskakujesz swoją kreatywnością...
    Na Candy zapisuje sie z OGROMNĄ nadzieją :)
    A kuchnia... ja ją widzę tak:
    na podłodze naturalne deski w jasnobrązowym kolorze a u powały bele drwniane... bielone ściany i piec... ogromne drewniane okno [najlepiej z widokiem na morze]z otwartymi okiennicami i całym parapetem ziół... a no i niezbędny ogromny "gróbodrewniany" stół :) w kuchni oprócz ziół było by mnustwo świerzych warzyw, czosnek, lawenda, suszone pomidory... i wszedzie byłoby pelono różnego rodzaju bibelotów pozornie chaaotcznie "porozrucanych", ale w rzeczywistości tworzących spójną całość...
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  49. Z miłą chęcią zapiszę się:) Piekne dzieła. Zwłaszcza rama - doskonały pomysł i właśnie idealnie nadawałaby się do takiej kuchni! Kuchnia śródziemnomorska.... Przede wszystkim zasłona lniana na drzwi prowadzące do niej. Drewniania podłoga w jasnym odcieniu. Zlew znajdujący się przy ogromnym oknie na parapecie którego cynowych wiadereczkach rosłyby zioła. Na środku kuchni szafki w kolorze szarobłękitnym, a na nich ogromny blat drewniany (w odcieniu podłogi). Dookoła nich stołki z rattanowymi siedziskami. Koniecznie narożny regał drewniany, pomalowany pod kolor szafek, z ustawionymi na nich, wyeksponowanymi odobnymi talerzami. Na szafkach przy zlewie (oczywiście też z drewnianym blatem) szklane karafki z oliwą z oliwek, octem balsamicznym. Zawieszane szafki z mlecznymi szybami, które dobrze kryją, co jest wewnątrz nich. Na szafce przy ścianie rattanowy gazetnik z gazetami i zeszytami kulinarnymi. Wszystko skontrastowane z motywem oliwki znajdującym się na białych ścianach i ściereczkach do naczyń oraz pozawieszanych na ścianie deskach do krojenia. Ożywione żółto-czerwonymi bukietami kwiatów. ardnaskela8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Może dzisiaj sie uda :/
    Jestem pod wrażeniem ramy. Ja w okiennicy nie dostrzegłabym takiego potencjału, a Ty stworzyłaś z tego niepowtarzalną dekorację :)
    Co do kuchno rustykalnej, to mnie sie podoba naturalna drewniana podłoga, drewniane szafki z jasnym blatem, wnęki z półeczkami zasłonięte materiałowymi kotarkami, na oknie doniczki z ziołami... A kafelki? Wg kanonu powinny być podobno brązowe lub niebieskie, ale ze swojego doświadczenia wiem, że po prostu muszą 'przemówić' do przyszłego właściciela. Ja chodziłam, podziwiałam, ale nie byłam przekonana, aż nagle 'te i żadne inne' :)
    No i oczywiście dołączam do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. MaJu, słodycze tak wspaniałe, że zadanie koniecznie muszę wykonać. Kuchnia rustykalna. Właściwie to trochę mój kuchenny styl ale ja łączę go z klasycznym. Nie lubię zbyt dużego przeładowania ozdobnikami, co jest typową cechą takich kuchni. Dla mnie nadmiar powoduje wrażenie bałaganu. Ale w umiarze lubię ten styl, za jego ciepło i klimat. Klimat wiejskich chat, grubego drewna, kafli rudych na podłodze, obudowanego pieca -serca kuchni, jest duchem tych kuchni. Drewno zawsze widzę w nich bardziej ciemne niż jasne i wówczas dodatki w beżach, zieleni. Materiały naturalne, len, bawełna, miedź albo stare złoto.
    Chyba wystarczy, bo kto to przeczyta??
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ależ cudowne prezenty... Nie można przegapić takiego Candy. Rameczka też wyszła rewelacyjnie :)

    A kuchnia rustykalna... Dla mnie powinna być przede wszystkim ciepła i przytulna, z miłych materiałów w kolorach pomarańczu i żółci i oczywiście nie możne w niej zabraknąć drewna pod każdą postacią!

    OdpowiedzUsuń
  53. oj ta podusia tak wabi :} chciałabym taką! zapisuję się w mig :))

    odp na pytanko (choć ja w nazwach stylów nie jestem dobra): kuchnia rustykalna dla mnie masa drewna, ale stonowanego, myślę że w zależności od gustu można drewno bielić, albo w zależności od upodobań pozostawić jej w ciepłej tonacji. No i dodatki, ale też bez przesady. To, że kuchnia utrzymana jest w jakimś konkretnym stylu nie znaczy, że ma być jedynie do podziwiania, ma być też funkcjonalna. W końcu kuchnia to dla gospodyni prawdziwe centrum dowodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale cudowności więc i mój e-mail tutaj zagości.


    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam:)
    W zasadzie kuchnia rustykalna to dla mnie biel i wszelkie jej odcienie,pobrudzone troche no i duzo lawendy ustawilabym je we wiaderkach metalowych.do tego nie wyobrazam sobie kuchni bez stylowych krzesel i mebli wogule takich drewniano bialych.drewniano biala podloga i ziola uwieszone przy stylowej kuchni moze takiej do pieczenia chleba.
    a na candy jak mozna to i ja sie zapisze
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja chcę się zapisać :)

    A co do kuchni to białe meble i niebieskie dodatki :)

    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję się na candy :) Kuchnia rustykalna? Ależ oczywiście, że z ziołami, starociami, masywnymi meblami w kolorze bieli lub naturalnego, starego drewna i koniecznie z dużym stołem :)
    Zapraszam też na cukierka do siebie :) http://atelierpalmette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. zapisuję sie na te cudeńka:)
    kuchnia śródziemnomorska to na pewno dużo bielonych ścian, dodatków w kolorach białym i w kolorze niebieskim, turkusowym...
    gdzieś elementy kamiiennej ściany,kamiennej posadzki, gdzieś czerwona cegła...
    zioła podwieszone nad kuchnią do gotowania...

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale cudeńkaaaaaaaa :)) Zapisuję się z przyjemnością :))

    A co do domku i kuchni to dla mnie styl rustykalny i śródziemnomorski to coś zupełnie innego, choć jak najbardziej można je łączyć.

    Styl rustykalny to więcej drewna, drewniane, solidne meble, stylizowane zawiasy, stylizowany, stary piec (kuchenka), dużo brązów i beżów, obowiązkowy kredens, na podłodze cegła lub surowe drewno, wielki stół na środku.

    A styl śródziemnomorski widzę jako "lżejszy", dużo jasnych kolorów, meble mogą być białe, mogą być pastelowe, na podłodze jasne gresy lub marmur, dużo błękitów, naczynia w kształcie np. amfor, zioła w doniczkach, białe kafle lub marmur na ścianach, generalnie taka kuchnia powinna być jasna.

    A co do dylematów - to doskonale rozumiem, my jesteśmy właśnie na etapie robienia łazienek i kuchni, także też chodzą mi się po głowie różne style i plany. :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Oczywiście zapisuję się na to magiczne candy!Och ja marzę o rustykalnej kuchni...może się spełni*Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Na candy oczywiście się zapiszę:) Co do kuchni, śródziemnomorska kojarzy mi się z bielą, błękitem, i koniecznie kamienna ale i może być drewniana podłoga:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękności... A co do kuchni... odnowiony kredens babci, biel, drewno, kamień, wszystko trochę chropowate i podniszczone :)Mnóstwo ziół, ocynkowanych lub miedzianych przedmiotów...

    OdpowiedzUsuń
  63. Marzę o takiej kuchni... Oczywiście stare meble w kolorze białym, koniecznie jakiś kredens, wisząca półka na talerze. Do tego stół w naturalnym kolorze drewna. Mnóstwo dodatków w postaci drewnianych doniczek, pudełeczek, butelek ze starymi etykietkami, kutych z żelaza pierdółek itp. Kamienna podłoga i płytki w kształcie cegiełek. O matko mogłabym tak bez końca hehe.

    OdpowiedzUsuń
  64. Wygodne krzesła na stole drewnianym duże misy z warzywami. Właściwie, to najbardziej podoba mi się kuchnia letnia: stół pod drzewem,dużo kwiatów, niebieskie okiennice...
    Znam to nie tylko z filmów, byłam kilka razy, widziałam;-)
    Jak umeblować w u nas w tym stylu nie wiem, to są bardzo indywidualne sprawy, czasem wystarczą dodatki w oliwki i już mamy klimat grecki;-)
    Śliczności rozdajesz! chętna jestem!

    OdpowiedzUsuń
  65. to i ja sie dopisuje :)

    a ja widze to tak: drewno kolory merbau, duze masywne blaty (ewent palisander) do tego biale fronty i niebieskie i zolte plytki :)

    OdpowiedzUsuń
  66. ja też staję w kolejce. A kuchnia oczywiście rustykalno-prowansalska z lawendowymi motywami, białymi gałkami,cała w białym kolorze.pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. To ja też ustawiam się w kolejeczce :-)
    a JAK POWINNA WYGLADAĆ KUCHNIA W STYLU RUSTYKALNYM , ŚRÓDZIEMNOMORSKIM? jeśli chodzi o styl rustykalny to powinny dominować tu różne odcienie szarości, biel kredensowa i ew.czerń; myślę, że pięknie będą się komponowały elementy drewniane i metalowe, ale takie stylizowane na antyczne lub antyki :-) śródziemnomorska to kuchnia w pastelowych kolorkach, widzę tu błękit, brudny blady róż, zieleń...

    Pozdrawiam

    aadam77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Przepiękne cukiereczki przygotowałaś. Z miła chęcia się zapiszę:)))

    OdpowiedzUsuń
  69. Zapomniałam o kuchnii:)) napewno dużo zieleni-ziół, kwiatów i panujace kolory to biel i pastele w zalezności kto co lubi:)))

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja to bym chciaławygrać ta poszewkę hmmm...

    Co do kuchni to chciałabym mieć w kolorze beżu, z dodatkiem stali (prawie taką mam. I marzy mnie się trochę dodatków w stylu angielskim, takie kwieciste motywy :) Ale się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Rama wprost cudo ,i również nie przeszłabym obok niej obojętnie!
    Przygotowałaś takie piękne Candy ,że grzechem byłoby nie ustawić się grzecznie w kolejce i pomarzyć ...a nóż widelec się uda !
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  72. Trzeba naprawdę umieć patrzeć, by dostrzec co można zrobić z takiej starej ramy. Świetne.

    Przyłączam się do pragnień powyższych o tych skarbach cand'owych :)

    Kuchnia rustykalna... boazeria i meble - jasne deseczki, wąskie, płotkowe, wycinane wykończenia, ranty; dużo bieli przełamanej ludowymi haftami, malowanymi kwiatkami (tapeta, lub starodawne wałki), kubki w kwiatki, zasłonki/zazdrostki na oknach i pod półeczkami, filary drewniane z podporami... zalezy od mieszkania oczywiście. Może stół z rogówką wyłozoną poduszkami lub siennikiem...

    OdpowiedzUsuń
  73. Chętnie tez się zapisze na te cudowności:)
    A moja kuchnia w stylu rustykalnym byłaby biała,z brązowym grubym blatem,z białym drewnianym stołem i krzesłami,wisiało by w niej dużo suszonych ziół,i pachniało świeżym chlebem.Jak u mojej babci:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Zagapiłam się, ale podejrzewam, że to nie ja będę zamykać kolejkę. Chętnych na te cudeńka na pewno będzie dużo więcej.
    Kuchnia to drewno, kamień, dużo glinianych naczyń i naturalne tkaniny w ciepłych kolorach. Domowo i przytulnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  75. jak widać juz nowy chętny- zapisuję sie grzecznie!

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja również zgłaszam sie do udziału w Candy.
    Wg mnie kuchnia rustykalna, to orzechowe meble z białą przecierką, drewniane, uchwyty mosiężne z elementami ceramicznymi. Płytki imitujące szary ciosany kamień, ciemny blat. Oczywiście małe szufladeczki, balkoniki z koronkami. Swierzo ciete kwiaty w wazonie, rządek donic ze świerzymi przyprawami. Poprostu jak w bajce

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapisuje się do zabawy :) W moim wyobrażeniu taka kuchnia to dużo drewna, ziół, barwy bieli, zieleni, błękitu i szarości :)
    Pozdrawiam
    aggaton@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Taka pucha zawsze się przyda ;) Wg mnie kuchnia w tym stylu powinna miec dużo bieli, ale takiej wytartej, spod której prześwitują inne kolory, np brązowy. Bez pudrowego różu tu i ówdzie też nie może się obejść ;)

    Zapraszam na moje candy ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/2011/05/candy-rocznicowe.html

    OdpowiedzUsuń
  79. Chętnie się zapiszę. W takiej kuchni widzę dużo drewna, belek na suficie, pasteli, koronek, falbanek, haftów, półek, kwiatów, ziół...

    OdpowiedzUsuń
  80. Zacznę "od końca". je też kupuję serwetki do decoupage na allegro i też u tego użytkownika. (on ma nicka "serwetnik"). A kieruje się po prostu tym, że on mieszka w Warszawie, w dodatku niedaleko mojego miejsca pracy> nie musze w ięc przepłacać za transport.

    A teraz już to co najważniejsze: stoję oczywiście w kolejce po te cudeńka. MOŻE MI TROCHĘ SZCZĘŚCIA DOPISZE. Spróbuj u mnie, może też Ci dopisze... zapraszam.. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratulacje! I dalszych sukcesów. :) Ja również się zapiszę, bo takich rzeczy to robić nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Co do kuchni to kolory słoneczna żółć, trawiasta zieleń i zgaszony pomarańcz.Smacznie, energetycznie i kolorowo-śródżiemnomorsko.W takich barwach przyjemnie jeść przez cały rok i każde dekoracje do nich pasują!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    www.jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja też się zapiszę :)

    www.iglaiagrafka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Kurczaczki, ale zadanie dałaś- kuchnia drewniana i odpowiednie dodatki-i najważniejsze ciepło ciepło ciepło.
    No to stoję
    buziolki w noch

    OdpowiedzUsuń
  85. Zapisuję się w te pędy, takie śliczności to nie lada gratka! Może ostatni będą pierwszymi? :)

    Kuchnia śródziemnomorska to dla mnie dużo przetartego, bielonego drewna, kafelki jasne, drewno, zioła, dużo światła! Prostota, przedmioty użytkowe wręcz surowe... A połączenie go ze stylem rustykalnym, czyli dla mnie cegłą, drewnem, wikliną, musi wyglądać niesamowicie :) Samej marzy mi się taki styl w kuchni, ale jeszcze chwilę muszę poczekać na jej remont :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  86. Zapisuję się z przyjemnością, gdyż słodkości u ciebie cudowne:):):)

    A co do stylu rustykalnego to taka kuchnia kojarzy mi się z ciepłem domowego ogniska. Drewniane meble w kolorze bieli, rozmytego błękitu, a z dodatków to krata, paski, mosiądz i żelazo.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Wow!!!! Uciekłyby mi takie cudowności :)) Oczywiście ustawię się w tej długaśnej kolejce, a nuż się uda :))

    Dla mnie kuchnie śródziemnomorskie to przede wszystkim wielkie pomieszczenia z kamienną posadzką, dużą ilością szafek i szaf, najchętniej widzę je w szarościach z przecierkami, odrapaniami. Z wielkim kamiennym zlewem, stołem lub blatem rzeźnickim. Z ogromną ilością garnków, patelni, rondli, łyżek, chochli, noży, tasaków, pęków ziół. Koszy rozmaitych. Lnianych dodatków czy to w kratę, paski czy naturalnych.
    No fajnie jeszcze by z tej kuchni było wyjście, do ogrodu albo plażę...
    Się rozmarzyłam...

    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  88. Na candy się z ochotą zapisuję a jeśli chodzi o kuchnię śródziemnomorską to kojarzy mi się ona ze startym drewnem z dużym stołem drewnianym, kolory naturalne czyli brązy . Podłoga kamienna, duże ilości ziół wokoło,
    pozdrawiam a banerek na kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. To i stanę po słodkości:)
    Co do kuchni... kojarzy mi się z sielanką, koniecznie złamana biel i jasne drewno. Powinno być ciepło i swojsko:)

    OdpowiedzUsuń
  90. witam, z małym niedowierzaniem na szanse wygranej, ale chętnie się zapiszę, a nóż widelec.Ślicznie tu u ciebie. Ja już swoja ramę mam tylko niestety czasu na zrobienie nie mam,
    Zapraszam do mnie: http://piecuchowo-modelinowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Cudeńka i to w moich ukochanych klimatach!!!Wkrótce przeprowadzam się do mojego domku i właśnie kuchnię urządzam w takim stylu- drewniana podłoga,białe cegły na ścianie, białe mebelki, lniane rolety w oknach i mnóstwo klimatycznych drobiazgów :)
    P.S. zapraszam na moje candy- ubrydzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne cukiereczki :) Dlatego zgłaszam się gdzieś na szarym końcu.

    Co do stylu rustykalnego - dla mnie to barwy ziemi, naturalne materiały, ciepłe oliwkowe zielenie, pobielone szarości i beże, a wszystko skąpane w zachodzącym słońcu :)

    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  93. Po pierwsze: zakochałam się w Twoich pracach! autentycznie i szczerze,więc nawet jeśli nie wygram,będę regularnie do Ciebie zaglądać;) co do Twojej wymarzonej kuchni,to ciężko mi doradzić, dziewczyny już Ci tyle napisały,a mnie się wydaję,że sama najlepiej będziesz wiedziała,co Ci tam pasuje...tym bardziej,że moim zdaniem to powinnaś się tam przede wszystkim dobrze czuć,a najwięcej możesz osiągnąć dodatkami,dlatego ja bym na nie postawiła,nawet gdybym miała je zwozić z Italii przez kilka lat;)ale to tylko takie moje skromne zdanie,wiele mądrzejszych osóbek się wypowiedziało wcześniej,więc się nie musisz sugerować;)pozdrawiam serdecznie!
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. complimenti per i tuoi lavori sono molto belli
    ti ho conosciuta per caso e sono felice di partecipare ;-)difficile aiutarti io adoro le cucine rustiche e ricche di dettagli, ma credo che solo tu possa decidere quale sia il tuo stile... sei su http://blogcandymania.blogspot.com/
    incrocio le dita e spero... ;-)
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    blog creativo http://kreattiva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Nie mogę przegapić losowania takich cudowności!
    Niestety nie odpowiem na Twoje pytanie, bo kompletnie nic nie wiem o tych dwóch stylach, a cytować czyjeś rady z google to przesada:) Jestem przekonana, że zajdą się znawczynie tego tematu :)Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  96. Kolejka taka długa ale cukierki słodkie a więc się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja co prawda do znawców nie należę i nie chcę się wymądrzać,ale od zawsze kuchnia rustykalna kojarzyła mi się z taką skansenowska;)wiem,może to śmieszne,ale tak już jest jakoś i podoba mi się właśnie taki surowy wygląd,bo mimo tego jest w nim "dusza",czego brakuję mi z kolei we wszystkich nowoczesnych wnętrzach...
    a na candy zapisuję się bardzo chętnie;)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Kuchnia w stylu rustykalnym to marzenie - kojarzy mi się z toskańskim klimatem, białe postarzane meble, zapach lawendy a z drugiej strony pomarańczowe ściany, piękne meble z litego drewna, kuchnia wypełniona słońcem, słoneczniki w wazonie, itd. Trochę mnie wyobraźnia ponosi;)

    Pozdrawiam!

    I zapraszam do siebie:
    http://piecykowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. ...rustykalnie i śródziemnomorsko..widzę pobielone, naruszone zębem czasu meble, trochę, na podłodze surowego drewna ale zszarzałego. na podłodze kamień lub terakota w naturalnym kolorze. Ściany z nierównego tynku w zgaszonych błękitach. Dodatki z lnu w naturalnych barwach, trochę ceramiki w błękitach i kobaltach. A w oknach drewniane okiennice.
    I zgłaszam się na candy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. O matko!ale super candy!nie wiem,czy napiszę coś nowego,bo widzę tu już 100 komentarzy!jak pomyślałam o takiej kuchni,to przyszedł mi do głowy film "Mamma Mia":) i ja bym chyba w takie obrazy poszła,urządzając kuchnię w stylu śródziemnomorskim:)
    pozdrawiam i ustawiam się na samym końcu!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Przepiekne candy! rustykalny styl... hmmm.... prostota, biel, wszelakie odcienie niebieskiego, swiatlo... to to co mi kojarzy sie z tym stylem i to jak chcialabym, zeby wygladala moja przyszla kuchnia...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  102. powinna być jasna i słoneczna, jasne drewno, białe, niebieskie dodatki, dużo durnostójek, żadnego minimalizmu! obrazki na ścianach, jakaś kotwica, latarenka morska itp... i dużo kwiatów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  103. Cudne candy :) więc i ja staję w kolejce
    Kuchnia o którą pytasz powinna pachnieć ziołami by nawet z zamkniętymi oczami czuć jej klimat a kiedy otworzymy oczy powinniśmy zobaczyć bielone drewno, zioła w jasnych donicach stojące na parapecie wielkiego okna przez które wpada mnóstwo promieni słonecznych, lniane poduchy, trochę błękitu i szarości, fajne naczynia i półeczki.
    grzesilona@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. i like natural colors, and natural wood things! but unfortunately i'm not so good at cooking

    OdpowiedzUsuń
  105. Wyobrażam sobie kuchnię z niebieskimi bądź pastelowymi płytkami, oczywiście kolorem dominującym powinna być biel. Białe postarzane meble, naczynia kuchenne w stylu rustykalnym. Zioła na oknie lub szafce...W sieci jest tego mnóstwo do kupienia:) I dopisuję się do candy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Zapisuję się na cukierasy, może tym razem uda się wylosować łakocie...
    Kuchnia śródziemnomorska to biel ścian, kamień na podłodze i kawałkach ścian, proste meble w stylu schabby chic, kilka elementów żeliwnych do ozdoby, zapach ziół wiszących pod belką sufitową pomieszany z zapachem czosnku zmieszanego z jogurtem i już! Ale najważniejszy jest klimat, który powodują mieszkańcy.
    Pozdrawiam cieplutko Pani na Granicznej i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  107. Kochana Candy cudowne! Z miłą chęcią się zapiszę, bo wiesz jak bardzo lubię Twoje zdolne łapki! ;)
    Co do kuchni w tych stylach to Duszyczki już dużo napisały a ja jednak jestem cała retro, więc mogę tylko Ci pokazać swoją kuchnię właśnie w tym stylu. Jednak jakby nie było to te style się różnią ale można pomieszać i też wyjdzie z tego cudna kuchnia ;)
    Pozdrawiam cieplutko,pa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. Długa kolejka, ale stanę w niej:) Choć szczęścia nie mam nadzieja ciągle jest:)

    Dla mnie kuchnia rustykalna to naturalne drewno, stara drewniana podłoga, len na poduszkach, zasłonach i wszystkich materiałowych dodatkach, białe kafelki, miedziane garnki, do tego ceramika z Bolesławca i już się rozmarzyłam... do tego dodatki z blogu http://llooka.blogspot.com/ i to będzie szczyt moich marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  109. kuchnia taka powinna być jasna i przestronna. Meble z prawdziwego drewna, nie żadna sklejka, jasne - białe lub naturalna sosna. Kafelki i ściany w odcieniu morskim lub niebieskie. W drzwiach zasłona z koralików ze szkiełek. Na środku kuchni stół, a na nim kosz z owocami lub kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  110. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    rustic kitchen: old walnut furniture, old pictures, posters, boxes, old folk embroidery, wall hangings, herbs, objects made ​​of copper, fuel oil stove, oven earthenware, old patterned curtains, ceiling lamp iron, tile, brick desk, rocking chair ...:-D

    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja jako 113 chyba nic nowego w tym temacie nie napiszę;)ale zgadzam się z dziewczynami,że podstawą są naturalne materiały i kolory rozbielone,a do tego dużo ziół w doniczkach...
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Jesteś czarodziejką...tak wspaniale przerobiłaś ramę, wygląda fantastycznie !!!
    Podusie są równie piękne i wyjątkowe.
    To Twoje klimaty :)
    Cieszę się, że masz tyle powodów do świętowania i że przygotowałaś tak cudne nagrody - CUKIERECZKI
    A moja odpowiedź brzmi:
    Dla mnie to dwa style i choć zbliżone to widzę je inaczej.
    Rustykalna: stare drewno, barwy ziemi i miętowa zieleń, kamień, glinka, wiklina, płótno,kraciaste tkaniny, suszki,zioła, kute dodatki...
    Śródziemnomorska: biel,biel i jeszcze raz biel oraz dodatki shabby, białe kosze i pojemniczki, jasny kamień na podłodze,białe okiennice i lawenda...
    i całe multum dodatków, które podpowiada Ci serce...a TY jesteś mistrzynią więc nie pytaj się :))) Twoja kuchnia będzie wyjątkowa - Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  113. ah, nie jestem specem ;)
    ale duuuużo białego... jasne wszystko... albo naturalne drewniane meble....
    i chyba wiklina.
    tak sobie to wyobrażam...
    duużo słońca i jasności. aaah pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  114. Zapsuję się i ja :) Zdąrzyłam :)

    A kuchnia.. Ja uwielbiam takie klimaty.. Żeby nie było za biało biel połączyłabym z ciemnym drewnem.. Mnóstwo gadżetów.. Stare z nowym.. Ale czeka mnie walka, bo Małżonek przyszły bieli nie lubi i koniec ;/

    OdpowiedzUsuń
  115. Trafiłam tu na candy...ale nie byłabym sobą...ja też jakieś dwa tygodnie temu wróciłam do domu z silnym zamiarem zabrania ramy okiennej...poszłam wieczorkiem, dla klimatu :) były dwie wyrzucone w trawie...ale jedna pęknięta...no i ta jedna czeka właśnie na weekend...będzie ramą...do lustra chyba...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. Witam, nie mam bloga, ale chętnie wezmę udział w zabawie. Kuchnia to przede wszystkim stary drewniany dom, kredens kuchenny taki z 50-60 lat. Oskrobany do drewna. Stół też z tych samych lat okrągły - rozkładany i krzesła. Suszone kwiaty i zioła. serwety z lnu i koronki. Podoba mi się styl przaśny z odrobina elegancji. Pozdrawiam Gośka magosia77@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  117. Mam nadzieje , że zdążyłam. :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję